Gå til innhold

FTC saksøker Intel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du ha oppfattet det slik når ingen har skrevet noe slik.

 

Og før du skriver noe mer, lær deg det grunnleggende om hvordan en CPU fungerer og hvordan den kommuniserer med programvare og andre enheter. Bare et råd!

 

Og det er helt greitt å stille spørsmål med ting, men det er ikke nødvendig å være ute på bærtur hele tiden.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du ha oppfattet det slik når ingen har skrevet noe slik.

 

Og før du skriver noe mer, lær deg det grunnleggende om hvordan en CPU fungerer og hvordan den kommuniserer med programvare og andre enheter. Bare et råd!

 

Og det er helt greitt å stille spørsmål med ting, men det er ikke nødvendig å være ute på bærtur hele tiden.

 

nå har du nok misforstått meg lit

 

jeg har hele tiden trodd at HT hadde egne koder i instruksjonsettet til intel sine pcer akkurat som sse2 har

det har i hvertfall moe med raske dataoverføringer mellom enhetene å gjøre

 

det var grunnen til at jeg spurte

Lenke til kommentar

Håper de får Intel til å innse at de ikke må legge hindringer slik at konkurrerende GPU'er yter dårligere enn Intel sine egne.

 

Har dere noen eksempler på at så har skjedd :!:

Jeg klarer liksom ikke å tenke meg noen scenarioer der Intel har vært kongen på haugen i GPU-verdenen ennå. Men, FTC er vel kanskje mer føre var her nå, i og med at Intel spyr ut integrerte løsninger.

 

Men, om Intel legger GPU på kjernen, så synes jeg FTC er litt drøye også, i og med at det vel må gå hurtigere å kommunisere mellom CPU/GPU-kjerne internt enn om disse står på hovedkortet hver for seg.

 

AMD har jo egen CPU/GPU-strategi, men har nVidia noe slikt?

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...