Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke jenter?


Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Hei!

 

Har blitt kjent med den fryktelig pen jente. Hun er virkelig sjenert. Derfor vanskelig å tolke hun. Var ute forrige helg, med blant annet hun og andre venner. Hun viste da masse interesse (mange andre la også merke til dette). Ble til at hun sov hos meg, men skjedde ikke noe mer enn det.

 

Nå er det likevel slik at hun er veldig kort på meldinger, og tidvis ikke svarer. Grunnen til at jeg er usikker er fordi jeg vet hun er veldig sjenert, og en rolig jente. Men viste som sagt veldig mye interesse denne helgen, og faktisk gangen før vi var ute også.

 

Hva tror dere om oppførselen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra fulle folk og barn får en høre sannheten.

Så du mener hun er interessert, men ikke "tør" ellers?

Mest sannsynlig ja. Jeg foreslår at du ringer henne når du vil henne noe istedet for å sende melding, melding kan fortere virke som mas og det er fort gjort å glemme hvem det virkelig kommer fra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Trådstarter

Vel, nå har jeg bedt hun med å se en film. Først spurte hun: "Du og jeg? Hmm, er ikke helt sikker jeg".

 

Så svarte jeg på det, også svarte hun ikke akkurat nå, men kanskje en annen gang.

 

Vel, jeg synes film er en ganske uskyldig ting å gjøre, og alle damer jeg har bedt med på dette har vært med. Hva er det med denne jenta? Absolutt null interesse eller bare veldig rar? :p

 

Bør jeg prøve en annen gang senere eller bare droppe hun?

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Jeg er enig med deg i at hun hadde nok sagt ja med en gang om hun hadde hatt lyst. Men hun har hele veien hatt så rar oppførsel. Derfor er det veldig vanskelig å tolke hva hun egentlig vil.

 

Jeg prøver igjen senere^^

 

Meninger tas fortsatt gjerne imot:)

Lenke til kommentar

Som de andre har sagt, hun er ikke interessert. Er ikke noe vits i å gå rundt å håpe på at hun liker deg, for så å prøve og be henne ut senere.

 

Hun er ikke intressert i deg på den måten, men vist hun skulle være det, så vet hun at du føler det samme, så bare la det ligge.

Lenke til kommentar

Har et lignende problem.

 

En jente som jeg har masse felles beskjente med, startet på skole sammen i høst. Klinte på byen og hun ble med hjem til meg. Sa hun var keen på sex, men kunne ikke pga mensen. Var sammen dagen etter og det var drit kos.

 

Dette er nå 2 måneder siden. Har invitert hun på mat en gang. Hun sa ja og det var drit kos. Hun er sykt passiv på melding og facebook. Skriver aldri til meg men er ganske positiv når jeg skriver til henne. Møtte henne på byen en gang. Hun virket litt keen med skjedde ingen ting. Syns det er vanskelig å ikke virke desp når det alltid er jeg som kontakter henne på face/sms.

 

Tips? Skulle gjerne funnet ut en gang for alle om hun er keen. Hun er den typen som aldri sender melding selvom vi ses hver dag på skolen. Men med en gang jeg spør om kaffe/mat så er hun gira.

Lenke til kommentar
Ja men hun er ganske avvisende på face/sms nå om dagen. Noen ganger svarer hun ikke. Får se hva som skjer på nyttårsaften.

 

Tror det beste i slike situasjoner er å virke litt laidback selv.

 

Jeg er veldig enig med Wisd0m. De beste guttene etter min mening, er alltid laidback. En som prøver for hardt blir fort for åpenlyst uattraktiv, uansett hvor kjekk gutten måtte være, eller hvor fin kropp han måtte ha osv.

Å spille litt 'hard to get' betyr nødvendigvis ikke at du aldri kommer noen vei. Det tar kanskje bare litt lengre tid. Jeg blir iallefall mer nysgjerrig og interessert i en gutt hvis han viser at han lever livet og tar ting litt som det kommer.

 

Det blir litt som når du er liten og leker med BRIO-tog. En som prøver for hardt blir som - (minus) mot - (minus). Du kjører ivrig rundt på jakt etter en plusspol, og ender opp med å pushe det andre toget rundt hele togbanen, ergo: enda lengre bort fra deg. mens er du litt laidback og ikke bare "kjører på" så har du plutselig en + (pluss) og - (minus) som matcher ;)

 

Jeg hadde heller investert i en laidback-stil og brukt litt mer tid i noe jeg ønsket skulle fungere enn å kjøre på og få en love-smell, fordi du var for pågående..

Hvem vet - i den tiden du er litt laid back, kanskje du møter noe enda bedre - selve 'gullfisken' :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...