Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva GJØR dere på byen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drikker for å sosialisere meg. Enten det er hjemme, i Bodø, Lofoten eller Oslo man snakker om. Det er deilig å ta en pils eller ti med gode venner mens man prater skit, på samme måte som at det er deilig å helle i seg noen kalde rolige mens man prøver å få øye på en eller annen fager pike man kan prøve seg på.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_caffeine_*

Nei, byen er ganske kjedelig. En god gammeldags hjemmefest er tingen. På byen er det vanskelig å høre folk, dyrt og generelt trange kår. Det skal sies at jenter drar på byen ofte kun for å bli spandert drinker å henge med venninner noe som gjør sjekking til en dårlig sport, man har stort sett mye bedre lykke på hjemmefest eller i helt vanlige dagligdagse situasjoner. Ikke rart jenter foretrekker å danse med andre jenter på byen da jeg ikke har sett en HVIT mann som danser sikkelig, inkludert meg selv. Jeg liker også å få resultater av treninga og da passer byturer dårlig.

 

Om jeg får valget med en bytur, eller henge med en kompis tar jeg heller sistnevnte.

Lenke til kommentar
Drikke enda mer, skrike til hverandre på uteplasser, eneste svaret du får tilbake er "HÆÆ?" , "mhmmhm" , "meir øl ja!" eller "Ja ho va dritheit ikke sant! roflol" , danse til du blir svett, krangle med vakter osv.. men det beste kommer ikke før til slutt, når kvelden skal evalueres under et inntak av kebab.

 

Mystisk nok så er dette såpass gøy at jeg gjør det gang på gang...

Wow, er du meg?

Lenke til kommentar

Man gjør jo ingenting. Utesteder, og særlig nattklubber har jo ingen fasiliteter, bortsett fra dansegulv, DJ som spiller rare, stygge versjoner av popmusikk som er forferdelig fra før av, og dyr alkohol.

 

Men det er ingenting man kan gjøre direkte.

Ingen rare saker, ingen morsomme aktiviteter og diverse fasiliteter, ingen type "apparater", INGEN STUFF. DE HAR INGENTING.

De tilbyr deg ikke noe. (Hvis de gjorde det ville det vært okkupert av hensynsløse idioter hele tida)

 

Så underholdningen kommer nok bare fra en selv, venner og folkene rundt deg.

Ikke minst alkoholen.

 

Så, hva med folk som er ute etter litt annen underholdning på byen?

De har ikke sjangs.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...