Gå til innhold

RGB trøbbel på LCD tv


Anbefalte innlegg

Har en wii med rgb kabel som har funka helt fint på en gammel CRT tv til nå. Men har akkurat kobla den til en 32" lcd med samme kabel, og bildet ser helt mongo ut, forstyrrelser og streker, og støyete summing til lyd. Totalt ubrukelig altså. Har prøvd å bytte oppløsning i wii meny, ingen nevneverdig forskjell.Har og bytta AV inngang på tven. Har ingen annen kabel å prøve ut. Peiling på hva dette er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg har et followup question til dette. Har nettopp kjøpt en N64 med original kabler for å ha som samleobjekt. Vi testet den på en 32" Philips LCD-TV og jeg synes det ble skurrete bilder på samme måte som det beskrives over her. vi brukte composite til en SCART overgang. (gul, hvit, røde kontakter).

 

Kan det være TVn er for ny for konsollen, eller at jeg kun trenger ny kabel. Vi kjørte i 4:3 format slik det skal være.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har en wii med rgb kabel som har funka helt fint på en gammel CRT tv til nå. Men har akkurat kobla den til en 32" lcd med samme kabel, og bildet ser helt mongo ut, forstyrrelser og streker, og støyete summing til lyd. Totalt ubrukelig altså. Har prøvd å bytte oppløsning i wii meny, ingen nevneverdig forskjell.Har og bytta AV inngang på tven. Har ingen annen kabel å prøve ut. Peiling på hva dette er?

 

Og hvilken tv har du? merke og modell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...