Gå til innhold

BK: Lonesome Tree


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår hva du mener og jeg tenkte på det samme da jeg laget rammen. Siden bildet orginalt er mørkt nederst følte jeg det ble mer tyngde å la rammen være tykkere der, i tillegg til at en evt tittel vil gjøre at rammen passer bedre.

 

Se for deg "Lonesome Tree" nederst med pen skrift, tror du ikke det vil ta seg ok ut, til og med med fetere ramme nederst?

Lenke til kommentar

Joda, kan godt hende det. Hvordan har du tenkt å skrive det? Som jeg ser for meg det hadde det sett best ut med en liten pen løkkeskrift i sølvgrått, ikke glinsy men litt diskre.

 

Litt vanskelig å se hva som ser best ut uten å se de to ved siden av hverandre, kanskje med de to kantene på siden like tynne som den på topp. Var iallefall et pent bilde du har tatt.

Lenke til kommentar

Det er lite å trekke ned på selve bildet. Enkelt og stilrent - noe som gjør det behagelig for øyet, samtidig som det passer seg på veggen. Savner ikke noen skyer eller annet fjas.

 

Når det gjelder selve rammen så vil jeg legge litt mer arbeid. Jeg ville ha valgt en syltynn stripe rundt selve bildet slik at det blir sklit ut fra rammen, og så ville jeg latt sidene være like tykke som toppen. Det er også mulig at det fungert emd en tynn stripe 3-5mm fra ytterkanten (når du tenker full størrelse).

 

Tom

Lenke til kommentar

For min del, så hadde bilde vært bedre hvis treet faktisk hadde vært helt alene. Man kan jo se at det er noe grantrær rett ved sidna, bare at de er litt lavere:)

 

Syntes også det hadde vært bedre om treet hadde vært litt nærmere, syntes det blir litt for smått/langt unda egentlig. Ellers klassisk fint.Bilde passer til å være sort/hvit også. Er forresten fargeversjonen bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...