entername Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Hei Eg prøver og få kontakt med ein radio via seriell kabel i eit eldre dos programm i windows 7. Eg får kontakt med radioen via eit litt nyare programm som ikkje blir kjøyrt i DOS men når eg prøver DOS programmet seier den berre at den ikkje finn noko kopla til på COM porten. Er det nokon som kjenner til noko spesielt ein må gjer for at det skal gå an og komunisere over seriell kabel i DOS? (snakker her om den versjonen av MS-DOS som er med i Windows 7)
Hårek Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Det finnes jo ingen MS-DOS i Windows. MS-DOS var et eget operativsystem som forsvant da Windows NT kom. DOS programmer kunne kommunisere direkte med hardware. Det er det ingen Windows program som kan, de må bruke drivere og Windows API. Dosbox er en emulator som lar deg kjøre visse DOS program under Windows. http://en.wikipedia.org/wiki/Dosbox
entername Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Skrevet 17. desember 2009 Hei Har prøvd med dosbox men det utgjorde ingen forsjell. Forresten so virka det her fint på Windows NT om det er til nokon hjelp. Med tanke på det du seier om komunikasjon direkte med hardware so skulle no det fortsatt virke via Windows dersom ein hadde satt opp driveren riktig. Radioen eg brukte skal eigentleg vere tilkopla med ein RS232 kabel er det noko spesielle instillingar eg må bruke då? Eg har prøvd å finne ut om det er tilfellet men sovidt eg veit skal det ikkje ha noko og sei
Moskus Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Er det nokon som kjenner til noko spesielt ein må gjer for at det skal gå an og komunisere over seriell kabel i DOS? Jeg tror jeg ville prøvd å installere MS-DOS 6.2 i MS Virtual PC. Virtual PC har støtte for COM-porter som hører til maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå