Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Konkrete spørsmålstillinger og vurderinger


Gjest Guest_Tormod_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Tormod_*

Ny her i forumet. Mye av interesse å lese her. Mange viktige ting som bli tatt opp til drøfting.

 

Nå blir jeg kanskje uglesett, men jeg reagerer på en ting.

 

Vet vi menn har vanskelig for å blottlegge oss og stille direkte spørsmål bl.annet om følelser.

Det er vel derfor alle disse merkelige innslagene florerer. Barnslige fremlegg med barnslig språk.

 

Mange kan ha spørsmål og funderinger. Men ikke alle er like flinke til å lage en story rundt dette.

 

Mitt forslag: La oss stille konkrete spørsmål. Vi er alle anonyme her og vi har alle ting vi ønsker å få synspunkter på uten å måtte dikte store historier rundt.

 

God natt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe sier meg at denne tråden ikke oppfyller kravene for gjesteposting.

Anyhow, slik blir det når man ber folk i alle aldre og modenhet om råd, og spesiellt i tema rundt følelser og seksualitet.

Jeg synes vel stort sett folk klarer å holde seg innenfor rimelig saklige rammer i de trådene jeg har lest, og en og annen morsomhet må man nesten kunne overse.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tormod_*
Noe sier meg at denne tråden ikke oppfyller kravene for gjesteposting.

Anyhow, slik blir det når man ber folk i alle aldre og modenhet om råd, og spesiellt i tema rundt følelser og seksualitet.

Jeg synes vel stort sett folk klarer å holde seg innenfor rimelig saklige rammer i de trådene jeg har lest, og en og annen morsomhet må man nesten kunne overse.

 

Beklager mitt overtramp. Etter svarene jeg fikk har jeg gått nærmere inn i materien.

 

Som sagt, jeg er ny og dette var en ny måte å kommunisere på for meg. Skal skaffe med nick og gleder meg til å være med dere videre.

 

Ikke for ingenting jeg har søkt inn her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...