Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jeg spiller med er på fjerde prestige nå. Han gjør vel ikke stort annet enn å game.. han har 8 dager og 13 timer spilt hittil, noe som blir over 200 timer. Det er nesten så mye jeg noensinne spilte i Call of Duty 4 :p

 

Selv er jeg level 32 eller noe sånt på første prestige. Synes prestige er flotte saker, det er tilfredsstillende å levle opp. Spennende å begynne på nytt igjen også, fordi man som regel endrer spillestilen litt når våpnene er nullstilt.

Lenke til kommentar
En jeg spiller med er på fjerde prestige nå. Han gjør vel ikke stort annet enn å game.. han har 8 dager og 13 timer spilt hittil, noe som blir over 200 timer. Det er nesten så mye jeg noensinne spilte i Call of Duty 4 :p

 

Selv er jeg level 32 eller noe sånt på første prestige. Synes prestige er flotte saker, det er tilfredsstillende å levle opp. Spennende å begynne på nytt igjen også, fordi man som regel endrer spillestilen litt når våpnene er nullstilt.

Jesus christ, det var mye! :p Er over det jeg har spillt tilsammen i cod4.

Lenke til kommentar

Jeg er rank 40 i første prestige. Var litt moro å prestige, men ble straks kjedelig når jeg kom litt høyere lvl, for da savna jeg alle våpna mine osv.

Tror ikke jeg kommer til å satse på ny prestige når jeg når 70 nå. Greit nok at det holder spillet fresht, men jeg synest også challenges er verdt å spille for.

Regner med jeg kommer til å prestige etter å ha gått lei, for så å starte igjen.

Lenke til kommentar

Bare for å si det, man mister heller ikke accolades når man går prestige. Jeg er lvl 68 på andre prestige nå. Hadde egentlig ikke tenkt å ta mer prestige, fordi jeg vil få noen titler og challenges og slikt, men det er fristende med flere custom classes. Får se hva jeg gjør, skal hvertfall vente til jeg har 2500 kills og 250 headshots med M4, ligger på henholdsvis ~1600 og ~210 nå.

Lenke til kommentar
Bare for å si det, man mister heller ikke accolades når man går prestige. Jeg er lvl 68 på andre prestige nå. Hadde egentlig ikke tenkt å ta mer prestige, fordi jeg vil få noen titler og challenges og slikt, men det er fristende med flere custom classes. Får se hva jeg gjør, skal hvertfall vente til jeg har 2500 kills og 250 headshots med M4, ligger på henholdsvis ~1600 og ~210 nå.

Bortsett fra titler og custom classes, får man andre ting for flere prestige? Fks. emblemer?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Er på min fjerde Prestige nå, spiller heller ikke så veldig mye akkurat. Men når jeg spiller blir det nesten bare Search & Destroy.

Greier vel rundt 10K XP per match, så går fort da.

 

Veldig lei boostere, men heldigvis har IW forutsett dette, og valgt å ikke gi noen spesiell "gave" til lvl10 Prestige folk, som et våpen eller noe som gir en fordel i multiplayer.

Boostere er jo forferdelig dårlig å spille, så folk kan bare booste så mye de vil!

Lenke til kommentar
Veldig lei boostere, men heldigvis har IW forutsett dette, og valgt å ikke gi noen spesiell "gave" til lvl10 Prestige folk, som et våpen eller noe som gir en fordel i multiplayer.

Boostere er jo forferdelig dårlig å spille, så folk kan bare booste så mye de vil!

 

Det er så morsomt ¨se de som er lvl 10 prestige også får de match stats på 2-0-20

 

det er den værste jeg har sett men er mange dårlige:)

Lenke til kommentar

Har en kamerat i 10 Prestige allerede, men han er no-lifer, og det eneste han gjør er boosting. Han suger in-game. Også har jeg en annen som var 5. Prestige, men accounten ble hacket, så nå har han fått ny bruker, uten prestige.

 

Selv er jeg 1. Prestige lvl 60. Går nok prestige igjen, men tror jeg holder meg litt lenger på lvl 70 denne gangen.

Lenke til kommentar
En jeg spiller med er på fjerde prestige nå. Han gjør vel ikke stort annet enn å game.. han har 8 dager og 13 timer spilt hittil, noe som blir over 200 timer. Det er nesten så mye jeg noensinne spilte i Call of Duty 4 :p

 

Selv er jeg level 32 eller noe sånt på første prestige. Synes prestige er flotte saker, det er tilfredsstillende å levle opp. Spennende å begynne på nytt igjen også, fordi man som regel endrer spillestilen litt når våpnene er nullstilt.

Jesus christ, det var mye! :p Er over det jeg har spillt tilsammen i cod4.

 

Jeg hadde spilt 500 timer online i cod4... Og det gjorde jeg på 9 måneder. Det tilsvarer omtrent 7,6% av de ni månedene. :roll: Men jeg vil likevel si at jeg hadde et liv. Jeg gjorde mye fint det året, og var aldri avhengig av å spille.

 

Jeg er kommi i level 33 i 2. prestige nå. Det gjorde jeg av to grunner:

* for å få Round Two-tittelen

* fordi 1. prestige-iconet ser stygt ut.

Round2.jpg

= Kult.

 

Emblem-prestige-1.jpg

= Grøss!

I alle fall når det ses i smått format.

Lenke til kommentar
Hvis man prestiger, får man prestige titles for challenges man klarte før prestige? eller blir alt resatt, så alt må gjøres på nytt? (type chopper gunner title, weapon headshots etc)

Du beholder alle titlene du hadde fra før. Har blitt besvar mange ganger her.

 

Hvilket prestige ikon syntes dere er kulest?

 

Liker best 2. 6. og 9. selv.

Liker minst 4,5 og 8.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Er ikke det jeg spør om heller! Det jeg lurer på er om man får prestige titler for challenges man har klart før man gikk prestige. Tviler nå veldig på det, men tenkte jeg skulle spørre. Kanskje litt dårlig forklart.

 

Har igrunn ikke tenkt å prestige, siden det er pointless. :x

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...