Gå til innhold

Livet etter WoW; part 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må si at livet etter at WoW kom ut er fabelaktig! Jeg har spilt siden beta, og det gir meg en fin avkobling fra hverdagen.

I dag kom patch 3.3 ut, og hittil er jeg storfornøyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter to lange, smertefulle tråder fulle av høye hester, rulling i selvmedlidenhet, og hyppige framstillinger av det å avinstallere WoW som noe på linje med å slutte cold turkey etter fem år på heroin - ja. Helt på sin plass.

Skrevet
Etter to lange, smertefulle tråder fulle av høye hester, rulling i selvmedlidenhet, og hyppige framstillinger av det å avinstallere WoW som noe på linje med å slutte cold turkey etter fem år på heroin - ja. Helt på sin plass.

Noe ala det her jeg prøvde på ja. Aldri sett noe tåpeligere enn de som føler seg som Ole-Einar Bjørndalen fordi de klarer å holde seg unna skumle, skumle WoW.

Skrevet

Jeg stoppet wow accounten min for én dag siden etter å ha spilt flere timer til dagen siden beta, jeg er den flinkeste i verden og dere nerder burde skaffe dere et liv. Morsomt, ikke sant?

Skrevet
Hei!

Jeg må si at livet etter at WoW kom ut er fabelaktig! Jeg har spilt siden beta, og det gir meg en fin avkobling fra hverdagen.

Hahaha. :thumbup:

Skrevet
Hei!

You sir win the internet. Vi trengte enn av disse etter all grininga som har vært den siste uka. Well played.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...