Gå til innhold

Bilselger / Bruktbilselger


Anbefalte innlegg

Er det noen som jobber som bilselger? (Nybil-, bruktbil- eller juniorselger?

 

Lurer på hvordan hverdagen er på jobb hvis man får jobb som det? Har vært på utkikk etter det lenge i og med at jeg har en lidenskap for salg, og i tillegg en lidenskap for bil. Kombinasjonen hadde vel mildt sagt vært perfekt.

 

Noen som kan fortelle litt om hvordan dagene er? Og hvordan er det med lønn? Jeg tenker ikke på mest mulig penger, men om hvordan lønnssytemet oftest er. Er det provisjon, er det fast, eller en blanding? Og sånn ca hvor mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, og selge biler må da være greit og drive med har man interessen for bil og ikke vil skru, det som er ille er de som selger bil og bare er selgere og som ikke bryr seg om det er dametruser, biler eller noe annet de selger. møtt endel slike og de vet i endel tilfeller ingenting om bil utover det de kan lese seg til i selgerinfoen.

Det finnes vel ett bilselgerkurs i Norge, har du prøvd og ta deg en rundeog høre om det er mulig og komme seg inn?

Hva med og komme seg inn som klargjører eller noe annet?

Lenke til kommentar

Har søkt litt rundt om kring. Er veldig vanskelig å komme inn, men tror det blir noe positive svar. Så får se hva som dukker opp.

 

Jeg kan ikke se hva som må være så ille med å kunne jobbe med salg av bil. Er man bilinteressert er jo det en kjempejobb hvis man jobber i ett stort og annerkjent firma da, og ikke Ådmunds Bruktbil AS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...