Zarkaz Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg har testet pointshop. Jeg har ikke hatt noe problemer med det, det er en side hvor du tjener poeng til å kjøpe gratise produkter; helt ifra godteri til PS3 spill. Om du vil registrere deg gjør du det her: http://www.pointshop.no Endret 6. desember 2009 av Alastor
L4r5 Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Tror ikke helt du skjønte i stad. Når en moderator sier du bryter rettningslinjene og sletter lenken din så betyr det at du ikke har lov til å poste sånt.
Zarkaz Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Skrevet 6. desember 2009 Tror ikke helt du skjønte i stad. Når en moderator sier du bryter rettningslinjene og sletter lenken din så betyr det at du ikke har lov til å poste sånt. Det var dermed ikke referral linken han ikke likte?
Alastor Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Den er fjernet her også. Trenger ikke poste den i det hele tatt. Men tråden må gjerne få stå for diskusjon, så lenge det ikke dukker opp flere ref-linker.
Zarkaz Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Skrevet 6. desember 2009 Den er okei. Fordi det er virkelig en fantastisk side om du ikke vil bruke penger på å kjøpe de nye ps3 spillene f.eks.
L4r5 Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Pointshop er bare tull spør du meg. Må bruke flere timer der daglig om du skal få noe av verdi. Registrerte meg der jeg også for en stund siden. Fant etterhvert ut at det bare var om å gjøre å få oss til å melde oss på dyre abonnementsløsninger med å si at vi får en gratis forsendelse. Selvsagt "gratis" uteom frakta da. Joda, det er mulig å tjene poeng også uten å melde seg på slike abonnement, men da får du kanskje nok poeng til å kjøpe en sjokolade i halvåret.
dotten☻ Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Klipp plenen din en gang i halvåret, så tjener du mer enn du kommer til å gjøre på pointshop. Timebetalingen blir latterlig lav når du tenker på hvor mye tid du må bruke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå