Gå til innhold

Er Waterchill bra?

m.sp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt, med tanke på sommervarmen, å gå til anskaffelse av vannkjøling i mitt Chieftech Servertower- blir fort varmt! Har ikke lyst til å legge for mye penger i dette å har derfor sett meg ut Waterchill for både P4 og AMD.

Er dette en bra løsning? :shrug:

Mvh Magnus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

waterchill har fram til nå fått godkjent fra ocshoot.no bl a og de fleste som ikke har hatt vannkjøling før, kjøper det settet. Anbefaler det jeg uten å ha prøvd det...

Skrevet

Jeg har hatt Waterchill i en ukes tid nå, og kan ikke si annet enn at jeg hittil er storfornøyd. Det kjøler bra, er stille og koster ikke skjorta. Go for it, sier nå jeg.

Skrevet

Utruleg billig, drar avgård for å kjøpe ett med en gang!(kødder :lol: ) Har nok ikke så mye penger, nei :cry: . Men, jeg skal kjøpe meg et Spphire 9500 pro-kort i morgen. :woot: Se det andre innlegget her på forumet (grafikkort-seksjonen)

Skrevet

har hatt det i settet i 1-2 uker og jeg er stor fornøyd jeg og... og det er "billig"!!!

GO ASETEK.... nå heller jeg mer mot vapochill enn mot prometia... eller...nei... faen prometia er jo 10 ganger stiligere... spess med lian li utseendet... w00t :woot:

Skrevet

Jeg har hat waterchill siden siden TG, og jeg er veldig fornøyd. Det eneste er at man må kjøpe chipsett og gpu blokk ved siden av, og de koster ca 400kr pr. stk.

Skrevet

Waterchill koster 1600,- + 800,- for Chipset og GPU blokker. = 2400,-

Komplett set fra DD.com

Maze3, Z-chip, GPU, BI Extreme, Hydor L20 osv = 2400,-

Da velger jeg heller det siste.

Skrevet
Hadde 40c idle med 22c romtemp med waterchill på amd xp1800+

HEHE har 26c idle med 23c rom temp og boxed kjøler på min P4 2.66..dette er med 5*80mm og en 120mm på laveste mulig hastighet..(ved hjelp av en zalman mcf1)

Skrevet

har tenkt å kjøpe et Abit NF7-S hovedkort!

Og bruke WaterChill..

Men har hørt at Abit NF7-S ikke har de hullene rundt prosessor sokkelen til å montere kjølere med....

Skrevet
har tenkt å kjøpe et Abit NF7-S hovedkort!

Og bruke WaterChill..

Men har hørt at Abit NF7-S ikke har de hullene rundt prosessor sokkelen til å montere kjølere med....

Spørs hvilken versjon du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...