Gå til innhold

Erstatningskort for 8800 gts 512 ?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kort fortalt , mitt skjermkort kjøpt juni 2008 (ca 1500 kr) har tatt kveld og nettbutikkens support har i en mail gitt meg beskjed om at de vil gi et erstatningskort eller "dagens" verdi av kortet tilbake. Dette er kortet som gikk istykker

 

https://prisguiden.no/produkt/89613/detaljer

 

 

Hvilket nvidia kort idag er tilsvarende?

 

Takker for svar

 

Mvh

B

Endret av bongofrakongo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville vel tro at de sender deg et GTS250 (512MB) som nevnt over ja. (Om de ikke har et gammelt 8800GTS som ligger på restlager da). Det er ganske tilsvarende et 8800GTS 512MB, siden GPUen som driver dem begge er forholdsvis lik (G92), men med noe høyere klokkefrekvenser.

Det er 15% kraftigere enn 8800Gt 512 fant jeg ut.. og 8800gt er jo kjent for å være noe kraftigere enn 8800gts igjen..

Lenke til kommentar
Ville vel tro at de sender deg et GTS250 (512MB) som nevnt over ja. (Om de ikke har et gammelt 8800GTS som ligger på restlager da). Det er ganske tilsvarende et 8800GTS 512MB, siden GPUen som driver dem begge er forholdsvis lik (G92), men med noe høyere klokkefrekvenser.

Det er 15% kraftigere enn 8800Gt 512 fant jeg ut.. og 8800gt er jo kjent for å være noe kraftigere enn 8800gts igjen..

 

gts har bedre ytelse på de testene jeg har lest ;). dette var med den "nye" g92 .

 

Takker for svar. Nettbutikken ville refundere kronebeløpet jeg kjøpte kortet for (1420) :).

 

B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...