Gå til innhold

Skjipt skjermkort til midlertidig løsning! Hjelp.


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal skaffe et skjipt skjermkort til rundt prisen 200kr ettersom jeg venter på HD 5850 ^^ Noen som kan finne på det beste til denne prisen? Det skal passe til dette oppsettet:

 

123123f.png

 

Takk på forhånd! :)

 

HUSK: Hvis det er mulig, så vil jeg at det skal drive WoW godt nok inntill HD 5850 kommer:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det han sikkert mener er at han skal bygge pc'en via en pc-bygger på nett og dermed MÅ bestille med ett skjermkort, da dem ikke sender pc'en før denne er testet med alle komponenter.

 

Derfor så vil han sikkert ha pc'en fortest mulig og er villig til å betale for ett kjipern skjermkort, slik at han får pc'en tilsendt før Jul..... (?)

 

Til saken:

Det ser ut til at du må velge ett PCI-skjermkort, så du kan jo evt. bare klikke deg inn på alle pci-skjermkortene nettbutikken fører og sortere på pris og velge det billigste.

 

Alternativt kan du se om dem har noen demokort. Netshop vet jeg har en egen kategori som heter "demovarer". Der kan du være heldig å finne ett kjipern skjermkort.

 

EDIT:

Jeg ser vertfall hos Netshop.no at det billigste kortet dem har på lager (fjernlager) koster 275,- og er ett Asus Radeon HD4350

 

Det billigste demokortet koster også 495,- men dette er ett 8600GTS.

 

Om disse kortene klarer og dra spillet du nevner er jeg usikker på... men skulle det gå, så kan jeg ikke tenke meg det blir pent...

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar
Det han sikkert mener er at han skal bygge pc'en via en pc-bygger på nett og dermed MÅ bestille med ett skjermkort, da dem ikke sender pc'en før denne er testet med alle komponenter.

 

Derfor så vil han sikkert ha pc'en fortest mulig og er villig til å betale for ett kjipern skjermkort, slik at han får pc'en tilsendt før Jul..... (?)

 

Til saken:

Det ser ut til at du må velge ett PCI-skjermkort, så du kan jo evt. bare klikke deg inn på alle pci-skjermkortene nettbutikken fører og sortere på pris og velge det billigste.

 

Alternativt kan du se om dem har noen demokort. Netshop vet jeg har en egen kategori som heter "demovarer". Der kan du være heldig å finne ett kjipern skjermkort.

 

EDIT:

Jeg ser vertfall hos Netshop.no at det billigste kortet dem har på lager (fjernlager) koster 275,- og er ett Asus Radeon HD4350

 

Det billigste demokortet koster også 495,- men dette er ett 8600GTS.

 

Om disse kortene klarer og dra spillet du nevner er jeg usikker på... men skulle det gå, så kan jeg ikke tenke meg det blir pent...

 

 

Nei.. Jeg har allerede Delene her.. har bygd og gjort klart hele pcen, mangler bare skjermkortet....

 

Hmm.. ang dette "ikke pent" på WoW, hva mener du da?

 

På familePcen som er veeeeeldig gammel, men kosta veeeeeldig mye, er det et Sapphire Radeon 9600 Atlantis, Jeg kan leve med dette her i en måned til 5850 kommer inn, om jeg får noe lignenede. hvordan er disse billige kortene til 200kr iforhold til dette?

Lenke til kommentar

disse kortene er mye bedre, iværtfall om du kobler på en litt bedre kjøler eller modifiserer en gammel CPU kjøler og voltmodder det, du skal jo kun ha det 1mnd så om det så blir ødelagt etter 1mnd, "who cares"

Men fant tilfeldighvis en god deal, det vil ksota ca. 350,- totalt inkl. frakt, men de 70-80,- mer enn eks. 8400gs/4350 er det verdt.

 

God deal på Sapphire 4650 512MB (DDR2 => :thumbdown: )

Lenke til kommentar

passer ikke 9600 gt kortet ditt da

det funker fett nok på wow, ser ikke vitsen med å bestille et low end radeon kort når du har et 9600....

waste of money.. men har du masse med gryn, så why not spend it all.

 

jeg har ihvertfall 60+ fps i wow med 9600 i raids, e8400 cpu og 4gb ram

Lenke til kommentar

takk for alle svar :)

 

Vil helst ha tinga fra datakjeden btw ^^

 

Men btw igjen: (kanskje litt OT, men) Jeg har coolermaster elite 332 kabinett, og hvordan slår jeg ut dette "dekselet" for å få inn DVD-brenneren? tror jeg har gjort noe feil allerede :p eller så er det meningen.. (noen små greier som holder det på plass som har brukket)

 

EDIT: Fant det ut

 

Men... kabelen funker ikke ilag med DVD-brenneren.. ikke samme mønster :S

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar
passer ikke 9600 gt kortet ditt da, det funker fett nok på wow
Darket: radeon 9600, et eldre ATI kort med AGP tilkobling.

ATI har aldri sluppet et 9600GT kort, så det er nok snakk om et GeForce da det eksisterer noe som heter GeForce 9600GT ....

 

Jeg vet ikke hvem du snakka til, men den familie-pcen her har et radeon 9600, ja...

 

darket: Nei.. det er en familiePC, så jeg tror folk hadde klikka om jeg tok ut noen deler :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...