Gå til innhold

Stormeskadron 4 - Erfaringer?


Crowley_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får ikkje meldt deg til Stormeskadronen på sesjon, det nærmaste du kjem er å sei at du ønsker å tjenestegjøre i PBN. Som andreval er det naturleg å sette 2.BN, gode moglegheiter for samme type tjeneste der.

å?

Mener å ha sett flere steder der folk har sagt at de var der i førstegangstjenesten.. Neimen da så :)

Lenke til kommentar
Stormeskadronen er under Panserbataljonen. I første omgang må du kome deg inn i PBN så kan du tenke på å kome deg inn i stormeskadronen.

 

Uansett får du ikkje velge noko på sesjon, bare sette opp ei ønskeliste.

jaja, det vet jeg jo.. Men da må jeg jo først vite hva jeg har mest lyst til, sånn at ønskelista ikke inneholder masse random ting ;)

Lenke til kommentar
Stormeskadronen er under Panserbataljonen. I første omgang må du kome deg inn i PBN så kan du tenke på å kome deg inn i stormeskadronen.

 

Uansett får du ikkje velge noko på sesjon, bare sette opp ei ønskeliste.

jaja, det vet jeg jo.. Men da må jeg jo først vite hva jeg har mest lyst til, sånn at ønskelista ikke inneholder masse random ting ;)

Poenget er at du ikke kan sette opp stormesk 4 på den "ønskelista".

Lenke til kommentar
Stormeskadronen er under Panserbataljonen. I første omgang må du kome deg inn i PBN så kan du tenke på å kome deg inn i stormeskadronen.

 

Uansett får du ikkje velge noko på sesjon, bare sette opp ei ønskeliste.

jaja, det vet jeg jo.. Men da må jeg jo først vite hva jeg har mest lyst til, sånn at ønskelista ikke inneholder masse random ting ;)

Poenget er at du ikke kan sette opp stormesk 4 på den "ønskelista".

Ja, fant jo ut det da ;)

Lenke til kommentar
Jeg ville valgt brigade nord. Da har du en mulighet til å treffe på spesialstyrker fra alle land, under cold response.

 

Høres ut som en jævla god idee det der. Valget av førstegangstjenesten burde være avhengig om man får, iløpet av en ukeslang øvelse, møte spes-styrker.

 

Akkurat HVA i brigade nord mener du gir best muligheter for å møte gutta fra feks MJK? Er det sanitet, CSS, artilleri, panser, 2bn, ingeniør osv?

 

Jeg vil gjerne ha et utdypende svar, slik at jeg kan vidreformidle infoen til andre som vurdere en førstegangstjeneste oppe i nord. Spørr du meg er jo et eventuelt møte med spes-styrker et absolutt for en læringsrik og givende førstegangstjeneste.

 

Jeg venter i spenning... Forbanna løk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg ville valgt brigade nord. Da har du en mulighet til å treffe på spesialstyrker fra alle land, under cold response.

 

Høres ut som en jævla god idee det der. Valget av førstegangstjenesten burde være avhengig om man får, iløpet av en ukeslang øvelse, møte spes-styrker.

 

Akkurat HVA i brigade nord mener du gir best muligheter for å møte gutta fra feks MJK? Er det sanitet, CSS, artilleri, panser, 2bn, ingeniør osv?

 

Jeg vil gjerne ha et utdypende svar, slik at jeg kan vidreformidle infoen til andre som vurdere en førstegangstjeneste oppe i nord. Spørr du meg er jo et eventuelt møte med spes-styrker et absolutt for en læringsrik og givende førstegangstjeneste.

 

Jeg venter i spenning... Forbanna løk.

Jeg skreiv "jeg ville valgt" ut av Herrbrun sin liste over infanteritjenste.

 

Cold response varer i 2 uker. Du får treffe et mangfold av utenlandske soldater som kan komme godt med i intops.

" Spørr du meg er jo et eventuelt møte med spes-styrker et absolutt for en læringsrik og givende førstegangstjeneste." Forskjellene på de opplistede infanteritjenester er ikke så forbanna mye, derfor ville jeg valgt å være med på CR som er morsomt og lærerikt. Soldatene blir trent fram mot dette lenge.

 

Dere syns jeg er en løk. Oh no...

Lenke til kommentar

"Derfor ville jeg valgt å være med på CR". Jeg vet ikke hvor du har vært/er i forsvaret oma, men dette er vel noe man tvilsomt velger selv, uansett om man er i panser eller 2.BN.

 

Du har faktisk fremstått som dust i et par av innelgga dine hittil i den tråden her ja. Ser jo nå at du prøver å ro deg i land, men det funker dårlig.

 

Både PBN og 2BN er under brigade nord.

Nei kødder du.

 

Kan ikke huske at de gutta har vært i Nord under CR. Men de har jo uansett god trening der nede med tmbn og fsk.

Dette beviser et av de fine svarene dine. Du mener altså seriøst da, at PBN og 2BN ikke har vært i Nord under CR?

Lenke til kommentar

Du får i relativt stor grad velge sjølv kor du vil tjenestegjøre, sannsynligvis havnar du i brigade nord uansett dersom du ender opp i Hæren da broparten av Hærens styrker befinner seg der.

 

Kan ikkje sei at eg har lagt merke til at Oma123 har oppført seg spesielt påklageleg, Downhill derimot, begynner å gå litt mykje off topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...