Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skal selv se dem i morgen etter jobb. Gleder meg sykt til sesongpremiere nå:D

gleder meg sjuuuugt jeg også nå :D Har lyst å spare 4 episoder som jeg kan se på rappen, men da får jeg ikke sett dem før onsdag tror jeg :s Noe møte styr på tirsdagen :/

Skrevet

Hahaha Marius, såpass.

I'm back, with a lotta snacks, and I'm soooo ready! :D

Oh Jack Bauer, how I have missed you!

:love:

MY MAN!

24-season-7.jpg

Da får jeg sitte her å se på "Trauma" til det kommer noe..

Noen som vet ca tid klokka det kommer noe?

Kl 3 starter sendingen. Første kommer ut på.... u know... litt etter kl 4. Andre kommer vel litt etter kl 5.

Med andre ord, ikke vent oppe med mindre du skal døgne! :D (eller om du har fri i morgen)

Skrevet

Ikke lenge igjen! :D

Hva sier dere, kommer det ut to episoder ipå Tirsdag også? Jeg tviler jeg kommer til å klare å vente på de, før jeg ser 1 og 2.

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Ep 3 og Ep 4 kommer på tirsdag. Ep 1 vises om en og halv time i USA, og Ep 2 vises om 2.5 timer. Det er jo nok med 2 episoder per dag synes jeg. :D

Skrevet

Heldig du som har 4 timer skole. Jeg har skole fra halv ni til halv fire. Ser ut til at jeg døgner da. Ellers så blir skoledagen altfor lang, da jeg ikke kan se 24 før utpå ettermiddagen.

Skrevet

Skole fra 10 til 14.10. Helt greit. :D Kommer hjem og sover, også må jeg nesten vurdere hva jeg skal gjøre med de neste to episodene "i morgen kveld". :p Tough life!

Skrevet

Er egentlig 14.05, for det er neste time som starter 14.10. Og det er 10 min pause der inne også, i alle timene. So whatever. :p

Men nok off topic. Jack Bauer is on air in 20 mins. Faen, skulle ønske jeg var i USA nå med HD opplegg og alt. Menmen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...