Gå til innhold

Hvor søren kontakter man noen fra forumet som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Prøver å kontakte individer som har med administrasjonen av forumet å gjøre, da jeg ønsker hjelp til å skifte e-post adresse.. dette, da jeg får bare feilmeldinger når jeg prøver å gjøre så..

 

 

Men, ikke finner jeg noe sted hvor det står "kontakt oss", ei heller svarer personer på PM-er, så da får jeg spørre her:

 

 

Hvordan og hvor er det mulig å få hjelp om slike tekniske ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åi..

 

Tusen takk for opplysende informasjon! Trist å høre at tilstanden er slik.. jeg har helt ærlig ikke hatt så mye problemer med ting her, men at man ikke får hjelp er jo bare trist..

 

Trodde faktisk bedre om diskusjon.no, men..

 

 

Får vel bare vente å se hva som skjer da.. :(

 

 

Takk igjen!

Lenke til kommentar

hmm.. Vel, de har garantert sett posten, noen av dem, og siden det ikke har kommet noen tilbake melding enda, så synes jeg jo det er nokså dårlig..

 

I det minste bare si at "man ikke har kapasitet til å hjelpe", eller noe.. I det minste si hva grunnen til at folk har problemer? Har de ikke mulighet / kunnskap til å rette feil, eller hva er problemet?

 

Går utifra at de har såpass tillitt til brukerene, ved å vektlegge dem litt folkelig kunnskap, at vi skjønner at alt ikke kan gå like smurt hele tiden.. men, at i det minste vi får en forklaring på diverse..

Lenke til kommentar

Som undertegnede har påpekt en rekke ganger bør absolutt drift frekventere innom disse kategorier for å gi tilbakemeldinger, eller så bør administratorene gjøre så. Forumet har i så måte nå annonsert at de skal ta tak i dette @Twitter.

 

Virker forøvrig som vi har noen problemer med endring av e-post/passord. Mange henvendelser nå, jobber med saken - Dotten

Så da får vi se om de holder ord.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Skal ta og legge inn litt enklere kontaktinformasjon øverst i denne kategorien, samt at vi kan få lagt inn en lenke i menyen når ny forumprogramvare er på plass. Ellers så er det bare til å sende meg pm eller e-post om administrative ting, de blir tatt forltøpende. Driftshenvendelser videresendes til drift.

 

Forøvrig har vi ekstrem stor pågang for tiden, langt mer enn hva vi har resurser til å ta tak i raskt. Det meste gjøres således på frivillig basis for å få unna. I dette tilfellet gikk det temmelig raskt, siden henvendelse er registrert å ha kommet på søndag. Men vi har en god del eldre henvendelser også, som vi håper å få tatt unna så fort som mulig. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...