Gå til innhold

Den store sitron tråden


Petter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også kan man jo bleke håret sitt med sitron.

Vil ikke det lukte.. Surt? :p

Vasker det etterpå, bruker det som en balsam på en måte lar det virke lenge så vakser det ut igjen,

Hmm, må prøves.

Du som er såppas lys vil det nok fungere veldig bra på, ta et før og etter bilde og post det i denne tråden

Lenke til kommentar

I dag skulle jeg lage kylling med sitron/fløtesaus, og jeg var 100% sikker på at jeg hadde en sitron hjemme. Men hadde ingen sitron desverre. Så måtte dy til sitronsaft på flaske. Ble en skuffende middag kan du si!

 

Lekse lært: Alltid ha minst èn sitron på hus!

Endret av Whalecore
Lenke til kommentar

Se hva man kan gjøre med sitroner:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Du som er såppas lys vil det nok fungere veldig bra på, ta et før og etter bilde og post det i denne tråden

Handler inn sitroner utover uka :D Hvor mange vil jeg trenge? Og hvor lenge varer det?

Kjøp 1 eller 2 så bare krøster du de og gnir det runt i håret, det har en blekende effekt så de vil nok vare til håret vokser ut vil jeg tro

 

Husker ikke helt, men tror du må ha det i sola også usikker. jeg gjordet det i syden for mange år siden. 11 år siden eller noe så.

Lenke til kommentar
I dag skulle jeg lage kylling med sitron/fløtesaus, og jeg var 100% sikker på at jeg hadde en sitron hjemme. Men hadde ingen sitron desverre. Så måtte dy til sitronsaft på flaske. Ble en skuffende middag kan du si!

 

Lekse lært: Alltid ha minst èn sitron på hus!

Sitronsaft kan ikke sammenlignes med "the real shit"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...