Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men skal man tro Sunday Mail er United favorittene til å sikre seg Blackpools Charlie Adam. 25-åringen har fått en prislapp på £8 millioner, og Tangerines skal ikke stå i veien for et klubbytte ved sesongslutt. Adam ønsker å spille i Champions League, til og med om han ikke er garantert en plass i førsteelleveren.

Vi burde ha sikra han mens vi hadde sjangs. Håper dog han kommer til sommeren.

Skrevet

Vi linkes til Canales fra Real Madrid i dag. Veldig spennende spiller som jeg absolutt ser at vi prøver å hente. Ryktene sier at han kan være tilgjengelig for rundt 6 milloner euro også.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/madrid-tell-dalglish-to-get-canales

Var det ikke Canales som avslo en overgang til Liverpool tidligere i år?

Fantastisk talent som desverre ikke har fått spilletid i Real Madrid pga. Galácticos 2.0.

Skrevet

Vi linkes til Canales fra Real Madrid i dag. Veldig spennende spiller som jeg absolutt ser at vi prøver å hente. Ryktene sier at han kan være tilgjengelig for rundt 6 milloner euro også.

Fantastisk talent som desverre ikke har fått spilletid i Real Madrid pga. Galácticos 2.0.

Ting ser litt lysere ut nå enn tidligere i år :) .

Skrevet

Har hvertfall blitt sagt at han ikke ønsket å forlate Madrid i sommer fordi han ønsket å prøve å spille seg inn på laget. Og punkt to som du nenver er en av grunnene til at han nå kan være tilgjengelig/lysten på overgang. Selv om det bare er rykter så langt.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hadde ikke vært meg imot om Aquiliani kom tilbake til Liverpool. Han hadde passet som en jokertype som jeg har utlyst siden vi solge unna Yossi.

Milan J gjorde forøvrig to gode landslagkamper så kunne strengt tatt gi han sjansen på lørdag. Kunne i det minste satt han på benken. Det fortjener han.

Skrevet

Kunne tenkt meg Aquilani tilbake, men han virker ikke veldig lysten på det, så er mer keen på en av de avtalene med Inter blant annet som er forespeilet. :)

• Liker 1
Skrevet
Tabloidavisen hevder at Poulsen nå ønsker seg bort fra Liverpool til sommeren, for å unngå at han mister sin plass på landslaget.

Daily Mail påstår at klubber i Italia og Spania viser interesse for Poulsen. En gjenforening med Roy Hodgson i West Bromwich utelukkes heller ikke.

Jaja.

Skrevet

Poulsen kunne fort blitt en kulthelt, hvis vi bare hadde gitt ham 3-4 sesonger, slik vi gjorde med Lucas.

... vent litt, han er jo 32 år. Jaja. Good riddance, da.

Skrevet

Som forventa det egentlig. Det som er litt tragisk å tenke på er at både Brad Jones og Poulsen har blitt danket ut av spillere vi hadde i systemet tidligere (Spearing og Gulacsi). Disse to kostet vel £6M elns. Hvorfor ikke da kjøpe Van der Vaart som kosta £8M? Henger jo ikke på greip.

• Liker 3
Skrevet

Det beviser jo bare poenget mitt enda bedre. Vi kjøper to relativt middelmådige spillere som i tillegg blir danket ut av unggutter fra egne rekker, mens Tottenham kjøper VdV til et par £M ekstra og vi ser jo hvordan det har lønt seg for dem.

Skrevet

Glemte i tillegg Konchesky som har blitt lånt ut fordi flere andre går foran han i køen. Da er vi oppe i £10-11M elns og da snakker vi jo summer man kan få en ganske god spiller av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...