Gå til innhold

Spillertråd - Jack Wilshere


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Wilshere arrestert...

 

Arsenal and England star Jack Wilshere arrested after woman left with broken arm during night out in London

 

 

Arsenal and England starlet Jack Wilshere has been arrested for assault after a woman's arm was broken and a man suffered facial injuries in a fight outside a nightclub.

Wilshere, who made his international debut this month, was leaving the nightclub with three friends when a brawl broke out.

The 18-year-old, who is teetotal, is believed to have acted as a peacemaker when an alcohol-fuelled row erupted between members of his party and another group made up of four men and a woman.

 

 

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1307308/England-footballer-Jack-Wilshere-arrested-assault-woman.html#ixzz0y5oH9bXz

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
* There is, in straightforward terms, no chance that Jack Wilshere will survive ten years, perhaps even five years, without suffering a serious injury caused by a foul tackle. There's just no way he will be able to survive the type of treatment his coming-of-age performance - which included two assists and a total of 139 passes at an average of one every 52 seconds - generated without suffering a serious misfortune further down the line. All credit to him for refusing to shy away from the ball even when his Fouls Won tally reached double figures at the Lane, but the depressing reality is that such bravery will inevitably come at a cost further down the line.

 

fra football365.

 

Er desverre mye sannhet i dette!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pierce vil bruke Wilshere på U21...

 

... selv om Jack er med i seniortroppen. Det eneste jeg har å si til Pierce i denne saken er: fuck off. Var det ikke samme mann som nektet å bruke Wilshere fra start på U21-landslaget dager etter at Jack var involvert som peacemaker i en brawl utenfor en nattklubb? Han kom innpå og snudde kampen for Young Lions. Og dager etterpå spilte han for oss fra start og brillierte. Nå er det ganske usannsynlig at han i det hele tatt vil spille for senior-England, men det er ikke poenget. Men det kan bli for mye for en 18-åring å være involvert på U21- og seniorlandslaget, samt spille nesten hver kamp for Arsenal.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gikk glipp av 2. omgang på grunn av jobb, så jeg fikk ikke sett Wilsheres takling. Først og fremst vil jeg si at det er utrolig unødvendig av Wilshere å pådra seg et rødt kort så sent i kampen, og jeg er skuffet over at det stygge spillet hans. Likevel er det flott at han går ut og innrømmer at straffen var fortjent:

 

“I just want to say that I mistimed the challenge on Zigic and accept that I deserved to be sent off,” said Wilshere.

 

“I have no complaints about getting the red card and I will learn from this. I’m missing three matches now which I’m really disappointed about, but I just want to say that I deserved the red card.”

 

Wilshere er fortsatt utrolig ung, men han er hvertfall moden nok til å ta imot straffen som en mann. Jeg bekymrer meg ikke over dette i det hele tatt. Det er en del av læringsfasen. Med denne innstillingen og Wengers veiledning, vil han fort klare å luke ut denne uvanen.

 

Når det gjelder straffen, kan det faktisk ha en positiv virkning på Wilshere. Han har spilt veldig mye i det siste, og med tanke på alderen hans har han godt av en pause. Dessuten vil han bli enda mer spillesugen etter tre kamper på tribunen.

 

Igjen, skuffende av Wilshere, men jeg er ikke bekymret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk glipp av 2. omgang på grunn av jobb, så jeg fikk ikke sett Wilsheres takling. Først og fremst vil jeg si at det er utrolig unødvendig av Wilshere å pådra seg et rødt kort så sent i kampen, og jeg er skuffet over at det stygge spillet hans. Likevel er det flott at han går ut og innrømmer at straffen var fortjent:

 

“I just want to say that I mistimed the challenge on Zigic and accept that I deserved to be sent off,” said Wilshere.

 

“I have no complaints about getting the red card and I will learn from this. I’m missing three matches now which I’m really disappointed about, but I just want to say that I deserved the red card.”

 

Wilshere er fortsatt utrolig ung, men han er hvertfall moden nok til å ta imot straffen som en mann. Jeg bekymrer meg ikke over dette i det hele tatt. Det er en del av læringsfasen. Med denne innstillingen og Wengers veiledning, vil han fort klare å luke ut denne uvanen.

 

Når det gjelder straffen, kan det faktisk ha en positiv virkning på Wilshere. Han har spilt veldig mye i det siste, og med tanke på alderen hans har han godt av en pause. Dessuten vil han bli enda mer spillesugen etter tre kamper på tribunen.

 

Igjen, skuffende av Wilshere, men jeg er ikke bekymret.

 

 

Veldig enig med deg der, Le Proffeseur. Wilshy er ung, og ikke fullt så rutinert ennå, og vi er alle enig om at situsjonen ble ekstra teit når hendelsen inntraff i det 93 spilleminutt. Likevel er det stort av Jack å gå ut som han gjør, legge seg flat, og akseptere straffen. Han har også uttalt til Arsenal.com at han allerede har lært av det røde kortet.

 

Vil også legge til at Wilshere spiller i Arsenal, etter et låneopphold i Bolton. Arsenal er ikke kjent for å takle stygt, tvert imot, men taklingene i Bolton var definitivt hardere og tøffere enn det er på treningsfeltet til Arsenal.

Lenke til kommentar

Prøver ikke legge noe skyld på Bolton, tror bare det kan ha noe å si. Arsenal er helt klart blant de lagene i PL som er mest skadeutsatt, samtidig som det aldri har vært noe stygt lag, eller et lag som spiller destruktivt. Bolton er et slikt lag, som alltid har spilt destruktivt, og det kan ha påvirket han. Dessuten er Wilshere engelsk, og engelskmennene er vel ikke så kjent for å spille fin, teknisk pasningsfotball med lite dueller...

Lenke til kommentar

Helt enig, typisk Arsenal-mål, og det er deilig å se at de unge, spesielt Wilshere, gjør dette. Skadede Ramsey hadde flere såkalte Arsenal-mål ifjor. Er bare så utrolig leit, og trist at vi mister vår mest formsterke spiller, etter min mening, mot City. Selv om han ikke utmerket seg noe veldig mot Chelsea, hang han godt med, og skapte mye for Arsenal. Uheldigvis får vi ikke sett han i helgens kommende toppkamp!

Lenke til kommentar

Helt enig, typisk Arsenal-mål, og det er deilig å se at de unge, spesielt Wilshere, gjør dette. Skadede Ramsey hadde flere såkalte Arsenal-mål ifjor. Er bare så utrolig leit, og trist at vi mister vår mest formsterke spiller, etter min mening, mot City. Selv om han ikke utmerket seg noe veldig mot Chelsea, hang han godt med, og skapte mye for Arsenal. Uheldigvis får vi ikke sett han i helgens kommende toppkamp!

Synes også det er sinnsykt synd. Heldigvis er Fabregas med igjen, og vil nok stå for mye av kreativiteten sammen med Nasri.

 

Angående Chelsea-kampen, synes jeg Wilshere klart var en v våre bedre.

 

http://www.youtube.com/watch?v=3DGJDEWlhYw

Lenke til kommentar

Flott link, den fant jeg ikke, utrolig nok med tanke på navnet på videoen, hehe. Selvfølgelig var Wilshere en av våre beste, ble litt beskjeden ettersom jeg ikke husket alle innvolveringene hans.

 

Det viser selvfølgelig hvor lovende han er, når han er Arsenal's beste mot Chelsea, en av de største erkerivalene. Ikke annet enn å glede seg til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Helt sinnsykt at Wilshere bare er 92-modell. Her har dere en spiller på 19 år som allerede leverer for en av Englands beste klubber. I tillegg har dere Ramsey som bare kommer til å blomstre mer og mer. Det er så urettferdig at jeg som United-supporter blir lei meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...