Gå til innhold

Spillertråd - Jack Wilshere


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

19. Jack Wilshere

jack3.jpg

 

Navn: Jack Wilshere

Draktnummer: 19

Kallenavn: Wilshy

Nasjonalitet: England

Fødselsdato: 01.01.1992

Fødested: Stevenage, Hertfordshire

Posisjon: Midtbane

Høyde: 170 cm

Kontrakt: Ukjent

Arsenal-debut: 13.09.2008 vs Blackburn Rovers

 

Jack Wilshere ble plukket opp av Arsenal når han var ni år, og har siden da dominert på hvert eneste aldersbestemt nivå han har spilt. Jack ble tidenes yngste Arsenal-spiller da han kom inn som innbytter i smadringen av Blackburn på Ewood Park høsten 2008. Wilshere har også denne sesongen markert seg, og han var lagets beste spiller i begge kampene i Emirates Cup før sesongen. Når eksperter snakker om potensialet til Jack Wilshere, nevnes gjerne navn som Paul Gascoigne og Wayne Rooney, og ikke uten grunn. Mange regner han som det største engelske talentet i sin generasjon. Han har en utsøkt hjerne for spillet, slepen teknikk og kan spille bak spissen, på kantene og på midten. Jack Wilshere er selve juvelen i Arsene Wengers ungdomsprosjekt, og kommer til å prege Premier League i løpet av få år.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det hadde lønnet seg for Wilshere å gå på lån til en klubb som Burnley. Jeg tror jevnlig med førstelagsfotball er det viktigste for en ung spiller i forhold til utviklingen. Sure, Arsenal har de beste "oppdrettsanleggene" for ungdom i England (Er ikke Gooner selv, holder med Liverpool), men når han ikke får like mye spilletid som det man hadde regnet med før sesongen, er det like greit at han får PL-erfaringen sin et annet sted. Burnley er et lag der han er sikret å jevnlig starte kamper. Hadde ikke vært dumt for gutten det, tror jeg...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

18 måneder er utmerket så lenge vi har opsjon på å hente han tilbake når vi vil. Uansett er han ikke klar til å prege laget vårt denne sesongen, det var vi sett. Jeg tviler på om Jack får fast plass , men at han kommer lengre frem i køen i Twente er det liten tvil om. Et langt og trygt låneopphold med mye spilletid er det Wilshy trenger. La han dra sier jeg.

Lenke til kommentar
http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...n-next-48-hours

 

Heller Burnley enn Bolton. Får håpe det blir noe av gutten. Synes han har stagnert litt. Har ikke imponert de sjansene han har fått denne sesongen synes jeg, men han er jo bare 18. Kan vel ikke forvente at han stepper rett inn på førstelaget enda.

 

Var helt sinnsyk i preseason da, men fikk ingen innhopp selv om han tydeligvis var i god form, som sikkert førte til dårlig selvtillit, som igjen førte til dårlig form. Det blandet med skader o.l. gjør at en 17 (nå 18) år gammel gutt kanskje ikke alltid presterer like bra :p

Lenke til kommentar
http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...n-next-48-hours

 

Heller Burnley enn Bolton. Får håpe det blir noe av gutten. Synes han har stagnert litt. Har ikke imponert de sjansene han har fått denne sesongen synes jeg, men han er jo bare 18. Kan vel ikke forvente at han stepper rett inn på førstelaget enda.

 

Var helt sinnsyk i preseason da, men fikk ingen innhopp selv om han tydeligvis var i god form, som sikkert førte til dårlig selvtillit, som igjen førte til dårlig form. Det blandet med skader o.l. gjør at en 17 (nå 18) år gammel gutt kanskje ikke alltid presterer like bra :p

 

Helt klart, men etter all hypen kan man jo ikke unngå å bli litt skuffet. Håper han gjør det bra i utlånsklubben slik at han kan vise at han holder nivået i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...