Gå til innhold

Spillertråd - Jack Wilshere

Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wilshere starter!

Bolton: Jaaskelainen, Robinson, O'Brien, Knight, Steinsson, Wilshere, Cohen, Muamba, Chung-Yong, Elmander, Kevin Davies (Subs: Cahill, Al Habsi, Taylor, Riga, Mark Davies, Weiss, Ricketts)

Skrevet

God kamp av Wilshere i går! Litt skummelt eneste at han begynner og få litt stygge Bolton fakter i seg. Skam takler en Everton spiller og skjønner ingenting hvorfor det blir blåst. Krangling med linjedommer osv. On the other hand. Godt med litt agressjon.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Coyle eyes Wilshere stay

La ham bli, sier bare jeg. Med mindre han eksploderer av talent og blir god nok for første elleveren vår. :)

Skrevet

Glemte visst å si det, men Wilshere ble nok en gang kåret til Boltons beste spiller av Skysports etter Aston Villa-kampen. Coyle kan bare glemme å beholde denne karen, han skal spille fast for oss de neste 15 sesongene!! :D

Skrevet

Jeg kommer til å drite på meg om Bolton kommer til å være i nærheten av å matche Chelsea. Det vil gjøre bedre i sjel og kropp og la være i å se den kampen.

Skrevet

Det blir dessverre en enkel walkover for Chelsea, saa les heller til mattetentamen du. :p

Haha, neppe! Wilshere kommer til å rive pingleforsvaret til Chelsea i fillebiter. Ikke engang Herr Brun vil kunne kjenne dem igjen! ;)

Skrevet

Bolton: Jaaskelainen, Ricketts, Cahill, Knight, Robinson, Muamba, Lee, Taylor, Wilshere, Steinsson, Kevin Davies.

Wilshere starter! Flott, da kan han vise de pengegriske Chelski-snobbene hvordan ekte fotball spilles. Break a leg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...