Gå til innhold

Vi kårer tidenes Ferguson flopp! Skriv forslag til spillere! FRIST 15.12.09


Sameboe

Fergusons største flopp  

69 stemmer

  1. 1. Hvem er Fergusons største flopp?

    • Kleberson
      4
    • Diego Forlan
      3
    • Eric Djemba-Djemba
      18
    • Jordi Cruyff
      4
    • Mark Bosnich
      2
    • Luis Nani
      10
    • Massimo Taibi
      19
    • Ralph Milne
      1
    • William Prunier
      0
    • Fangzhou Dong
      1
    • Manucho
      2
    • Liam Miller
      2
    • Tim Howard
      2
    • Roy Carrol
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seff er Diouf flopp. Ikke hør på Latias og Larsemao, jeg er helt enig med deg pouiy. Latterlig at han ikke er med på denne listen!!1

 

Jeg satser på at du er ironisk? :whistle:

 

Btw,jeg begynner få en fornemmelse over at vi må føre opp Berbatov på denne listen.

Før årets sesong var jeg bombesikker på at majoriteten av angrepsspillet vårt ville bli konsentrert rundt han og at spillet vårt ville få mye mer flyt.

Denne "spådommen" har jo slått totalt feil,og Berba har utrolig nok utrettet mindre i år enn ifjor,og ifjor hadde han Tevez og Ronaldo å kjempe om spotlighten.

 

På toppen av det hele ser det ut som om Berba må under kniven.At du er skadet er selvfølgelig ikke synonymt med at du flopper,men i dette tilfellet så kunne det ikke kommet på et verre tidspunkt.Min sympati for mannen er på et absolutt bunn-nivå og det skal godtgjøres og nullstille meg.

 

300 millioner for en spiller som ikke produserer verken mål eller sjanser (når han først får sjanser har han jo en egen evne til å bomme eller skyte utenfor..Kommer aldri til å glemme sjansen han hadde i CL-finalen på 0-1).

Lenke til kommentar
Seff er Diouf flopp. Ikke hør på Latias og Larsemao, jeg er helt enig med deg pouiy. Latterlig at han ikke er med på denne listen!!1

 

Jeg satser på at du er ironisk? :whistle:

 

Btw,jeg begynner få en fornemmelse over at vi må føre opp Berbatov på denne listen.

Før årets sesong var jeg bombesikker på at majoriteten av angrepsspillet vårt ville bli konsentrert rundt han og at spillet vårt ville få mye mer flyt.

Denne "spådommen" har jo slått totalt feil,og Berba har utrolig nok utrettet mindre i år enn ifjor,og ifjor hadde han Tevez og Ronaldo å kjempe om spotlighten.

Med tanke på at resten av laget også har sugd offensivt så er vel ikke det så rart. Rooney og Valencia er de eneste med godkjent på blokka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...