Gå til innhold

Manchester United quiztråd!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket lag slo United nettopp ut fra sin første semifinale på en mannsalder? Den lillepille klubben har ikke vunnet noe siden 1981 og ble for andre gang denne sesongen offer for storebrors vrede på overtid. Laget består av to grupper spillere. 1) Pengegriske horer. 2) Usympatiske fitter.... og pengegriske horer.

 

"Laget" hører hjemme i 3.div, som de spilte i bare for et par år siden.

Lenke til kommentar

Nei, men "tenkte" ikke over å regne på det heller. Jeg har nemlig sett deler kampen fra 81 på VHS for mange år siden og mente å erindre at City vant mot Spurs. Det gjorde de jo ikke...

 

Selvfølgelig er det ikke 33+ år siden 1981, men slikt tenker man ikke på når man "vet" at den og den klubben vant da og da. For en ytterst sjelden gang tok jeg og min hjernebark feil. Skylder på sene nattetimer og det faktum at det var et "i-ekstase" innlegg. Likevel, finn frem glass og ramme ;)

 

Hehe.

Lenke til kommentar

Overrasker meg, da jeg visste dette godt fra før av.

 

- Ferenc Puskás senior har vært manager i denne klubben.

- Ferenc Puskás junior har spilt i denne klubben.

- De har bytta navn siden vi spilte mot dem, men bare halve navnet.

- ...og da betyr altså det at laget har to navn.

- For ikke lenge siden ble klubben anklaget for kampfiksing.

- Har vunnet den hjemlige ligaen 13 ganger, sist i 1993. (doh!)

Lenke til kommentar

jeg mener å huske at vi spilte mot et gresk lag i 93(nei, ikke husker sånn sett, men av hva jeg har lest tidligere :p ) og de eneste greske lagene som jeg vet om som Ferenc Puskas trente er panathinaikos og AEK. Og phanatinaikos må da ha vunnet ligaen etter 93? følger ikke spesielt med på gresk fotball, men jeg gjetter iallefall AEK Athen selv om det sikkert er helt feil, var vel ikke et gresk lag engang :p

Lenke til kommentar

Vi spilte mot dette laget i '93 der vi vant i 1.kvalifiseringsrunde for så å gå på en smell i neste kvalifiseringsrunde mot Galatasaray (mener jeg) der vi spilte hhv. 3-3 (H) og 0-0 (B) og røk ut på bortemål.

 

Ferenc Puskás senior har forresten aldri ledet verken AEK eller Panathinaikos, hintet var senior, ikke junior. ;)

 

Nå gir jeg siste hintet: Tenk Puskas' hjemland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...