Gå til innhold

Manchester United quiztråd!


Latias

Anbefalte innlegg

Selvsagt, kjør spørsmål. Kommentatorene nevner det forøvrig i hver eneste kamp vi spiller.

Jepp. Ganske imponerende at han har holdt seg skadefri i denne skadesesongen til United. :wee:

 

Bank i bordet!

 

 

Målraten er vel 0,86 eller noe? Har ikke sjekket selv, men hørte nyss noen som sa det.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden har tapt seg. Hva med noen ordentlige spørsmål? No offence, men når jeg har laget spørsmål i denne tråden har jeg som regel prøvd å lage spørsmål som det er "umulig" å google. Spørsmål av historisk kontekst. Hvor mange mål og assist Valencia har er jo bare noe man kan gå og sjekke på Premierleague.com.

Lenke til kommentar
Denne tråden har tapt seg. Hva med noen ordentlige spørsmål? No offence, men når jeg har laget spørsmål i denne tråden har jeg som regel prøvd å lage spørsmål som det er "umulig" å google. Spørsmål av historisk kontekst. Hvor mange mål og assist Valencia har er jo bare noe man kan gå og sjekke på Premierleague.com.

Kjører enkle spørsmål fordi tråden har dødd i det siste. Har prøvd noen vanskelige spørsmål, men det ender alltid med at ingen svarer. Bedre med enkle spørsmål enn en dø tråd. :wee:

Lenke til kommentar
Denne tråden har tapt seg. Hva med noen ordentlige spørsmål? No offence, men når jeg har laget spørsmål i denne tråden har jeg som regel prøvd å lage spørsmål som det er "umulig" å google. Spørsmål av historisk kontekst. Hvor mange mål og assist Valencia har er jo bare noe man kan gå og sjekke på Premierleague.com.

 

Jeg har prøvd å gjøre dette de gangene jeg har stått for spørsmålene. Men iblant er det jo greit å få inn noen litt enklere også. Men selvom det er enkle spørsmål synes jeg det blir litt tåpelig å skulle google det. Man skal jo teste kunnskapene her, ikke evnen til å lete etter svar på nettet...

Lenke til kommentar
Umulig å ta uten Google, jeg brukte femten minutter på å finne det ut, fordi jeg trodde ikke det var noen United-relevante.

 

Litt motstridig mening her? :)

 

På hvilken måte? Det har selvsagt vært meget gode spørsmål her, som f.eks Stonemeister har laget. Ser ikke hvordan det utsagnet der er motstridende? Jeg bare tenker på den senere trenden her hva spørsmål gjelder...

 

Det sitatet du har fra meg der er faktisk fra et spørsmål som ingen her inne kunne tatt, og det er fakta faen. Det var sjanseløst, og jeg sjekket google etter det for å finne fasit, og det tok meg femten minutter.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...