Gå til innhold

Hvem selger Dell ladere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå spør jeg kanskje mye her, men jeg lærer vel av det for jeg håpe :innocent: :

1. Har det så mye å si med hvor mye watt den gir?

2. Å har den laderen fra england samme kontakt som vi har her i Norge?

 

EDIT: Må ikke svare på alle ;)

Nei, effekten har ikke så mye å si så lenge du ikke kjøper en lader som yter mindre enn den du har fra før.

Selve laderen fra England er den samme, men du risikerer å få med en engelsk nettspenningskabel.

Lenke til kommentar
Det greieste er å kjøpe en original Dell-lader. Pluggen som går inn i PCen har i tillegg til pluss og minus, en tredje leder som gir 8 volt. Sistnevnte sender informasjon om hvorvidt laderen er original og maks effekt på laderen (90w, 115w eller 150w).

Jeg har en HP laptop med lader med samme plugg og som yter det samme som laderen til min Inspiron 9400. Dell'n nekter å ta i mot strøm fra den.

 

"Dell"-laderen jeg kjøpte fra Singapore for 80 spenn inkl. frakt har også kopiert denne 8V/infosignalet (som forøvrig er digitalt) så den funker akkurat som en original. Kopien er også svært bra gjort og den normale mannen i gata klarer ikke å se at den ikke er original. Men for all del, hvis du vil betale 10 ganger mer enn nødvendig så er det bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
"Dell"-laderen jeg kjøpte fra Singapore for 80 spenn inkl. frakt har også kopiert denne 8V/infosignalet (som forøvrig er digitalt) så den funker akkurat som en original. Kopien er også svært bra gjort og den normale mannen i gata klarer ikke å se at den ikke er original. Men for all del, hvis du vil betale 10 ganger mer enn nødvendig så er det bare å kjøre på!

 

Viss det var meg du mente med å betale 10 ganger mer, så gidder jeg ikke det, men blir nok en brukt en ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...