Gå til innhold

Blir syk av World of Warcraft (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller folk WoW enda?

 

Jeez det er gammalt, og ikke minst oppbrukt.

 

Om du ikke har fått med deg enda at vel 11 millioner fortsatt spiller WoW, at WoW fremdeles lever i beste velgående og at spillet fremdeles oppdateres veldig ofte. Ja, da har du enten bodd bak en stein de siste 4 årene eller så kommer du inn her for å trolle.

 

Jeg tipper det siste.

Lenke til kommentar

For en del er føles det nok oppbrukt, som beskrevet tidligere tok jeg opp spillet igjen grunnet oppdateringen fra lvl60-70, å beskrive følelsen som at nå var dette Oppbrukt passer nok på den såkalte prikken for min del.

 

Når jeg startet å spille igjen etter en lengere pause på lvl 60 føltes det ut som et hav og ta igjen på de andre på guildet, og repteringen var enorm. Når jeg på lvl 70 troddet jeg endelig kunne begynne og bli med guild på instance fikk jeg greie på at jeg måtte ha mer reputation for å få blitt med i høyere lvl instance, dette fikk jeg ved å drepe usansynlig mange mobs som droppet "emblemer" som igjen ble levert for å få reputation. Det ble spikeren i kista for min del, Oppbrukt ).

 

Men å saksøke for disse tingene blir bare dumt, hvilket spill er det som ikke prøver å holdet på spillerene?. Men er jo USA, der blir også MCDonalds saksøkt for at man blir feit av å spise der hver dag og man ikke blir opplyst om det, samme greie.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
For en del er føles det nok oppbrukt, som beskrevet tidligere tok jeg opp spillet igjen grunnet oppdateringen fra lvl60-70, å beskrive følelsen som at nå var dette Oppbrukt passer nok på den såkalte prikken for min del.

 

Når jeg startet å spille igjen etter en lengere pause på lvl 60 føltes det ut som et hav og ta igjen på de andre på guildet, og repteringen var enorm. Når jeg på lvl 70 troddet jeg endelig kunne begynne og bli med guild på instance fikk jeg greie på at jeg måtte ha mer reputation for å få blitt med i høyere lvl instance, dette fikk jeg ved å drepe usansynlig mange mobs som droppet "emblemer" som igjen ble levert for å få reputation. Det ble spikeren i kista for min del, Oppbrukt ).

 

Men å saksøke for disse tingene blir bare dumt, hvilket spill er det som ikke prøver å holdet på spillerene?. Men er jo USA, der blir også MCDonalds saksøkt for at man blir feit av å spise der hver dag og man ikke blir opplyst om det, samme greie.

 

Dette med rep grinding for å gå heroics er heldigvis fjernet, samme er alt av atunements for dungeons og instanser. I mine øyne var det en totalt designer feil fra Blizzard's side at man på level 60 f.eks måtte grinde quester opp etter rævva for å komme seg inn i raids, eller i TBC å måtte kjøpe en nøkkel for å åpne heroic versjonen av dungeons. Helt absurd. Hva, har heroics delen en sideinngang som er låst med en nøkkel som en spesiell faksjon tilfeldigvis sitter med? Idioti.

 

USA derimot, hehe, ja. Her snakker vi om landet hvor f.eks en innbrudstyv som nettopp hadde ranet en forretning en sen sen kveld etter å ha brutt seg inn, saksøker - og vinner - fordi han ble sittende fast i luftsjakta når han skulle rømme. Mannen var feit som fy, men butikken brukt "ureglementerte" luftsjakter med for småe dimensjoner. Så dette søksmålet forundrer meg ikke :)

Lenke til kommentar

Fikk lyst å poste om Mr. Jack Ass nå :

 

Man who previously changed his name to 'Jack Ass' sues media giant Viacom, saying the MTV show "Jackass" plagiarized his name This is real folks. A man in Montana who changed his name back in 1997 to "Jack Ass" (previously Bob Craft), says he did it to raise awareness about the dangers of drunk driving. The show "Jackass," which premiered on MTV back in 2000, featured a group of guys performing crazy and dangerous stunts, that was also made into a movie in 2002. Jack Ass himself is claiming the company plagiarized his name, infringed on his trademark and copyright to his name and defamed his good character. He's only asking for 10 Million. Source: CNN

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...