Gå til innhold

[Løst]Hjelp til valg av ny mobil [2000-3000 kr]


Anbefalte innlegg

Ettersom telefonen min har sluttet å fungere, så trenger jeg en ny. Jeg hadde en Motorola Rizr som jeg egentlig har vært nokså misfornøyd med. Det jeg er på utkikk etter nå er en telefon som ikke er for knotete og kronglete å bruke, men den kan gjerne være stappet med finesser i forhold til prisen. Det jeg legger vekt på er:

 

-Pris fra 2000-3000 kr

-Litt lagringsplass til musikk, kan være i form av både intern minne eller minnekortinngang

-Samme om det er vanlig eller touch skjerm

-Batteriet holder i minst 3 dager ved veldig lite bruk.

-Gjerne mini jack-inngang, greit kamera og det gjør f.eks ikke noe om det er GPS eller WLAN (må ikke)

-Åpen for det meste av merker, så lenge telefonen ikke bruker noe sært os

-Ikke windows mobile.

-Uten abonnement

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg Nokia 5800, og syns den er god å skrive meldinger med. Det er mulig å skru på vibrasjon ved tastetrykk, noe som jeg liker godt (mobilen vibrerer for hvært siffer jeg trykker).

Selv sender jeg ca 1500 meldinger i mnd, har ikke noe å klage på utenom en ting; det føles som at den har dårlig kvalitet. Om jeg trykker midt på bakdekselet kommer det en knirkelyd, men dette plager ikke meg.

 

Når det gjelder de andre mobilene; Les tester!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har enda ikke rotet meg til å kjøpe ny mobil da jeg har venta på cdon, men nå var det tilbud på flere telefoner hos Elkjøp. Funnet ut at jeg vil prøve touch og Android, så burde jeg gå for en HTC Tattoo eller en Hero?

 

Kommer jo an på hvor mye du vil gi...Litt på funksjoner, skjermstr. skjermoppløsning osv...Tattoo har mindre skjermoppløsning og støtter derfor ikke alle programmer som Hero kjør...Men et pluss er vel at du kan designe egne deksler!

 

Hero koster vel i underkant av 4000, men Tattoo koster rundt 3000...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...