Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Worste case senario


Gjest Little_Pixie

Anbefalte innlegg

Gjest Little_Pixie

Jeg er forelska, ikke noe ekstraorinært for dere der utenifra. Men jeg er sjenrt og jeg har lite sosiale antenner. Jeg veit ikke om han liker meg. Nå, hva er det verste som kan skje hvis jeg ber ham med ut på date? Hva ville dere tenkt hvis dere ikke var interesserte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå, hva er det verste som kan skje hvis jeg ber ham med ut på date?

 

Han sier "Nei.". Eller kanskje litt indirekte: "Jeg har ikke tid i dag, sorry.". Hvis han er interessert vil han sannsynligvis foreslå et annet tidspunkt.

 

Men ihvertfall, du blir ikke drept akkurat :roll:

 

Hva ville dere tenkt hvis dere ikke var interesserte?

 

Jeg ville ha prøvd å finne på en unnskyldning for å ikke bli med.

 

Men uansett, bare kjør på og spør :whistle:

Lenke til kommentar
Nå, hva er det verste som kan skje hvis jeg ber ham med ut på date?

 

Han sier "Nei.". Eller kanskje litt indirekte: "Jeg har ikke tid i dag, sorry.". Hvis han er interessert vil han sannsynligvis foreslå et annet tidspunkt.

 

Men ihvertfall, du blir ikke drept akkurat :roll:

Øh, hun spør etter verste som kan skje?

 

"Med deg? *le*" - og lignende utbrudd som mener det er helt unaturlig at du kan tro han er interessert i deg. Mulig han referer til sosial status samt utseende.

 

Ikke realistisk, men kan hende om du er riktig uheldig.

 

 

Kommer ann på hvordan du definerer ikke interessert. Hadde jeg sett på deg som en attraktiv jente, men som jeg ikke ville gått i et forhold med -> hadde jeg sikkert takket ja, og fått deg til å forstå at det ikke kan bli noe annet enn et fysisk forhold mellom oss.

 

Hadde jeg funnet deg fullstendig uinteressant, hadde jeg prøvd å finne en pen måte å avslå på. F.eks: "Jeg er fortsatt såpass mentalt ustabil etter bruddet med eksen, så jeg er sikker på at du forstår at dette ikke er noe jeg vil gjøre akkurat nå :)"

Lenke til kommentar
Jeg er forelska, ikke noe ekstraorinært for dere der utenifra. Men jeg er sjenrt og jeg har lite sosiale antenner. Jeg veit ikke om han liker meg. Nå, hva er det verste som kan skje hvis jeg ber ham med ut på date? Hva ville dere tenkt hvis dere ikke var interesserte?

Kjør på! Du har ingenting å tape.

Lenke til kommentar
Gjest Little_Pixie

Takk for flotte svar. Men vi sees ganske ofte, det kan jeg ikke ungå. Det kan vel bli pinlig å møtes etter han har avvist meg? Og hva vil han TENKE? Ikke si, men tneke om meg?

Lenke til kommentar
Takk for flotte svar. Men vi sees ganske ofte, det kan jeg ikke ungå. Det kan vel bli pinlig å møtes etter han har avvist meg? Og hva vil han TENKE? Ikke si, men tneke om meg?

 

Han kommer ikke til å tenke noe mer negativt om deg enn han gjør nå bare fordi du ber han ut. Mest sannynlig tvert imot. Det kan jeg nesten garantere.

Lenke til kommentar
Takk for flotte svar. Men vi sees ganske ofte, det kan jeg ikke ungå. Det kan vel bli pinlig å møtes etter han har avvist meg? Og hva vil han TENKE? Ikke si, men tneke om meg?

 

Han kommer ikke til å tenke noe mer negativt om deg enn han gjør nå bare fordi du ber han ut. Mest sannynlig tvert imot. Det kan jeg nesten garantere.

Nååååja.

 

Den kan nok slå begge veier. Enten er det "Ah, digg å være verdsatt + hun skal ha creds for å ha baller" evt "Der er hun creepye jenta som er forelsket i meg uten at vi har vekslet 3 ord"

 

Du må selv se det ann, trådstarter. Det er du som kan se på han du er forelsket i, lese kroppspråket og hvor mye kontakt dere egentlig har hatt av en "interesse"-grad.

Lenke til kommentar
Gjest Little_Pixie
Den kan nok slå begge veier. Enten er det "Ah, digg å være verdsatt + hun skal ha creds for å ha baller" evt "Der er hun creepye jenta som er forelsket i meg uten at vi har vekslet 3 ord"

 

Har da snakka med ham og føler at jeg kjenner ham litt. Mer det at vi ikke er veldig nært og jeg tror ikke han forstår hva jeg føler for ham

Lenke til kommentar
Den kan nok slå begge veier. Enten er det "Ah, digg å være verdsatt + hun skal ha creds for å ha baller" evt "Der er hun creepye jenta som er forelsket i meg uten at vi har vekslet 3 ord"

 

Har da snakka med ham og føler at jeg kjenner ham litt. Mer det at vi ikke er veldig nært og jeg tror ikke han forstår hva jeg føler for ham

Ait, bare hold ordet "date" utenfor all sammenheng, annet enn på kødd (helst ikke det engang)!

 

Det å sette en uskyldig atmosfære over det hele hjelper dere begge. Det å gjøre en aktivitet i lag kan være lurt (aktiviteter knytter mennesker sterkere sammen), eller noe helt avslappet.

 

Hvor gammel er dere forresten?

Lenke til kommentar
Takk for flotte svar. Men vi sees ganske ofte, det kan jeg ikke ungå. Det kan vel bli pinlig å møtes etter han har avvist meg? Og hva vil han TENKE? Ikke si, men tneke om meg?

 

Han kommer ikke til å tenke noe mer negativt om deg enn han gjør nå bare fordi du ber han ut. Mest sannynlig tvert imot. Det kan jeg nesten garantere.

Nååååja.

 

Den kan nok slå begge veier. Enten er det "Ah, digg å være verdsatt + hun skal ha creds for å ha baller" evt "Der er hun creepye jenta som er forelsket i meg uten at vi har vekslet 3 ord"

 

Tror det er veeeldig få som synes noen er creepy selv om de tør å be ut noen de ikke kjenner så godt. Høres fullstendig normalt ut ifølge mine erfaringer ihvertfall, men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Tror det er veeeldig få som synes noen er creepy selv om de tør å be ut noen de ikke kjenner så godt. Høres fullstendig normalt ut ifølge mine erfaringer ihvertfall, men jeg vet ikke.

Jeg har vært den som har bedt noen ut, jeg har vært den som har blitt bedd ut. Begge gangene var resultatet: creepy.

 

Opprett en form for kontakt og flørting/tiltrekkelse først er gull.

Lenke til kommentar
Jeg har vært den som har bedt noen ut, jeg har vært den som har blitt bedd ut. Begge gangene var resultatet: creepy.

 

Hvorfor det, egentlig? Høres ut som om det må ha vært noe ganske spesielt med de situasjonene da. Det er veldig få mennesker som får negative reaksjoner av en forsiktig invitasjon til å finne på noe en helg, det vet jeg.

Lenke til kommentar
Jeg har vært den som har bedt noen ut, jeg har vært den som har blitt bedd ut. Begge gangene var resultatet: creepy.

 

Hvorfor det, egentlig? Høres ut som om det må ha vært noe ganske spesielt med de situasjonene da. Det er veldig få mennesker som får negative reaksjoner av en forsiktig invitasjon til å finne på noe en helg, det vet jeg.

Snakker om "Hey, du hadde vel ikke muligens tilfeldigvis lyst til å dra på en koselig liten date med meg?"

 

Jeg gjorde det da jeg var meget ung og naiv, med ei jeg knapt kjente = bad. Det var ei jente på videregående som spurte meg det samme, uten at jeg ante hvem hun var = bad.

 

Det jeg mener er at man:

Ikke skal kalle det date

Ikke sette en date-feeling over det i det hele tatt

Bør ha opparbeidet seg såpass kontakt med vedkommede at dere kan ha en normal samtale, som ikke går i stå hele tiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...