Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Worste case senario


Gjest Little_Pixie

Anbefalte innlegg

Gjest Little_Pixie
Det jeg mener er at man:

Ikke skal kalle det date

Ikke sette en date-feeling over det i det hele tatt

Bør ha opparbeidet seg såpass kontakt med vedkommede at dere kan ha en normal samtale, som ikke går i stå hele tiden

 

Den er grei! Jeg har ikke mange sosiale antenner, men jeg ber ikke ut en fremmed og bruker ordet date :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en hypotetisk historie om jenta som spurte en gutt ut på date.

 

Det var en mørk høstkveld, for ikke lenge siden hadde jenta endelig mannet seg opp, etter mye om og men, til å spørre gutten. Alt hadde heldigvis gått bra, og han hadde sagt seg enig i å bli med jenta.

 

Da de kom til utestedet følte jenta ett behov for å benytte seg av stedet toalettfasiliteter. Da så gutten en gylden mulighet til å få seg litt halmkos. Han tok frem pillene han hadde kjøpt på gaten litt før, og slapp dem i drinken til jenta. Han storkoste seg i det han så rohypnolpillene oppløse seg på bunnen av glasset.

 

Da jenta kom tilbake ante hun fred og ingen fare. Lykkelig var hun og, for å endelig ha fått med seg gutten på date. Plutselig ble hun søvning....

 

For å gjøre en lang historie kort våknet jenta opp ett par uker etterpå i det sydlige afrika. Der hadde gutten solgt henne til en lokal stammeleder.

Og snipp snapp snute, så var den historien ute.

 

 

 

 

Neida, alvorlig talt. Det verste som kan skje er at du får ett nei.

Endret av TheNarcissist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...