IceDale Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 (endret) Mac Booken til dama gikk i stykker (disken som var ødelagt) og siden hun ikke hadde tid til å vente på ny (hun studerer i Ungarn) så fikk hun låne min laptop. Jeg trenger en laptop og hun hadde selvfølgelig glemt å ta med OS X diskene. Tenkte å kjøpe en standard SATA 2,5" så jeg lurte på om det er rett frem å installere Vista (har en lisens liggende) på Mac Booken, eller om det er et lite mareritt? [edit] Ser at denne kan flyttes til Vista underforumet Endret 23. november 2009 av IceDale
GeirGrusom Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Det jeg fant først, var denne: http://derekhat.com/install-vista-on-a-mac...thout-bootcamp/ Det ser ut til at det er litt trøbbel dersom du ikke har tilgang til Mac OS.
IceDale Skrevet 23. november 2009 Forfatter Skrevet 23. november 2009 crap, vel, får bare prøve meg litt frem. Blir vel banning som vanlig..
GeirGrusom Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Det kan være at et tredjeparts partisjonsverktøy kan gjøre jobbe hvis ikke Windows Setup kan det.
IceDale Skrevet 23. november 2009 Forfatter Skrevet 23. november 2009 Velger å kalle denne løst. Det var vesentlig billiger å kjøpe Snow Leopard enn det jeg hadde trodd (Er vant til Windowspriser) Kjøpte Snow Leopard (en lisens) på Humac til rundt 250,- Da var saken grei. Ikke direkte like lett å formater ny disk i oppsettet som i Windows. Hvorfor kan de ikke oppdage uformatert disk når du installere i stedet for at du ikke ser noen disk og må inn i egen meny for å formater først. Vell, det er bare digresjoner. Saken er løst, men takk for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå