Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, Utro kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det viktigste er at du holder deg til standardfonten og ikke bruker Comic Sans. Takk og pris at du ikke fant ut av tagsene.

Hahaha.

 

 

*Edit, kan vel gi mitt synspunkt til trådstarter også.

Finn ut litt mer først du. Vet du hvem jentene på bildene er? Hvis ikke så kan det hende det bare var gamle runkebilder(eventuelt nye runkebilder, han må da få lov til å runke en gang i blandt om han absolutt vil)

 

Ang. profilen så kan det være noe han opprettet lenge før han traff deg som han har glemt å slette. Ta det opp med han, hvis det er noe så vil nok han bare sette pris på muligheten til å få det ut. Og hvis det viser seg at det hele er en misforståelse så er jo ingen skade skjedd :)

 

Eller eventuelt, dump the guy.

Endret av Artistic.Hipster
Lenke til kommentar

Kommunikasjon er virkelig undervurdert.

Snakk med fyren, og finn ut av det. Som andre sier, så kan det være gamle bilder, gammel konto, osv. Fyren trenger ikke nødvendigvis være utro.

Uskyldig til det motsatte er bevist, så her er det bare å konfrontere han med det, men ikke på en sinna måte, men på en rolig måte så du viser at du stoler på han.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om kjæresten min gjennom 2 år "urto" Jeg har funnet bilder av andre jenter å har fått vite at han har profil på adult friend finder et el annet. Hva bør jeg gjøre? finne ut litt mer el gjøre det slutt med det samme??

 

 

 

Du burde som alle andre har nevnt, finne ut mer og snakke med kjæresten din om det som beskymrer deg o.l.

Komunikasjon er gull verd =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...