Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen starter opp, går noen sekunder og stopper...


Anbefalte innlegg

Maskinen min har skrantet litt en tid, blant annet har usb-musa kommet og gått litt, iPod'en blir ikke funnet osv. Jeg har derfor bestilt ny maskin, og er i full gang med å kopiere over filene jeg vil beholde, på en ekstern disk.

 

Jeg er nesten ferdig med overføringen til ekstern disk, og tenkte jeg skulle flytte det siste nå i kveld. Så vil altså ikke maskinen starte.....

 

Av/på knappen virker ikke alltid, men hvis jeg rigler litt i ledninger osv. innvendig starter den plutselig. Men hver gang jeg får den i gang, kommer jeg bare til den første startskjermen, hvor den lister opp disker osv. og så kutter strømmen.

 

I blant står prosessorvifta og sviver sakte rundt, omtrent som den får for lite spenning og går på "tomgang".

 

Noen som har peiling? De filene jeg ikke har fått kopiert til ekstern disk vil jeg nødig miste!

 

Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det gjør det jo, med mindre disken er ødelagt, noe jeg var litt redd for siden den lager en del lyd...men jeg tror den har støyet såpass lenge, så den er nok ok..særlig med tanke på at den i det minste starter på bootingen.

 

Hadde bare vært så greit å fått gjort dette nå! :)Jeg har forøvrig og planer om å bruke maskinen som en ekstramaskin, så jeg ville gjerne fått den til å virke igjen..

 

Tommy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...