Gå til innhold

Får ikke lagt ut film på youtube! wmg...

spetwols

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Har skaffa en gammel kasett fra en opptreden a-ha hadde i tv i 1986. Meget sjelde.

Probleme er at de ikke spiller live der,de spiller playback. Og jeg la den ut på youtube og da fikk jeg følgende epost :

Dear spetwols1,

Your video, A-ha - Manhattan Skyline Live in tv japonesa in the 80's!, may have content that is owned or licensed by WMG.

No action is required on your part; however, if you are interested in learning how this affects your video, please visit the Content ID Matches section of your account for more information.

Sincerely,

- The YouTube Team

Er det noen mulighet for og få den inn eller er det rett og slett umulig ? har noen jeg vil dele den med der osv. Takker for hjelp !!

Edit: Noe jeg lurer masse på nå! Hvordan i alle dager kan han ha fått godkjent denne da ? http://www.youtube.com/watch?v=1YCEdeelW0M...PL&index=34

Er akuratt samma sangen og eies av warnerbros tilog med musikkvideoen. Så hvordan i alle dager har han klart det ?

Endret av spetwols
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor MÅ du bruke youtube? Det finnes andre steder du kan laste den opp. Google it.

hehe var ærlig talt ikke det jeg spurte om. Jeg bruker kun youtube,vil ikke bruke noe anna. Har bra acc der også. Så vil bare ha svar om det er noen muligheter for og legge ut eller ikke ? er det sånn greie at når man legger ut så er det sånn auto analyze greie som sjekker sangene ? kan det ikke gå an og pitche eller mekke noe med sangen isåfall ?

Skrevet
Du spør her om hvordan du kan bryte loven? Det er ikke lov å diskutere slikt her.

Gjør jeg vel ikke. Jeg spørr om det er en mulighet for og legge ut eller ikke. Er vel ikke så jevlig vanskelig og si ja eller nei.

Skrevet
Nei. Du har ikke lov til å låne bort innholdet på kassetten til noen som helst, bortsett fra din nærmeste familie.

Takk! ;D Men vist det hadde vært live så ville det godt ikke sant ? men det jeg fortsatt ikke skjønner er hvordan i alle dager han har klart og fått godkjent denne ?

http://www.youtube.com/watch?v=1YCEdeelW0M...PL&index=34

Det er orginal sangen pluss musikkvideoen som er laga av warner. hm :hmm:

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke mye her. Nå virker det som de har ombestemt seg eller noe ? siden nå står vidoen som live!

Står:

Live! | Video blocked in some countries.

Så er det sånn "View Copyright Info" boks der.

Hva skjedde ?

Skrevet
Kanskje han som har lagt den ut har fått lov til det av Warner?

Leste du det siste jeg skrivde ? hva trur du kan ha skjedd da ?

Vi skrev samtidig, jeg så kun den øverste posten din. Er det så vanskelig å forstå at Warner ikke vil at folk skal se tingene deres uten å betale? Det er piratvirksomhet det du vil drive med, noe som ikke er lovlig!

Skrevet (endret)
Kanskje han som har lagt den ut har fått lov til det av Warner?

Leste du det siste jeg skrivde ? hva trur du kan ha skjedd da ?

Vi skrev samtidig, jeg så kun den øverste posten din. Er det så vanskelig å forstå at Warner ikke vil at folk skal se tingene deres uten å betale? Det er piratvirksomhet det du vil drive med, noe som ikke er lovlig!

DET JEG SPURTE OM VAR :

Nå skjønner jeg ikke mye her. Nå virker det som de har ombestemt seg eller noe ? siden nå står vidoen som live!

Står:

Live! | Video blocked in some countries.

Så er det sånn "View Copyright Info" boks der.

Hva skjedde ?

Så hva faen mener du med at Er det så vanskelig å forstå at Warner ikke vil at folk skal se tingene deres uten å betale???? Lær deg og les -.-

Endret av spetwols
Skrevet

Hvorfor er du så aggressiv? Tror du noen vil hjelpe deg hvis du oppfører deg som en tiåring? Uansett hva tror du kan ha skjedd? De har sikkert sett over videoen manuelt eller noe slikt for så å se at "jaha denne filmen bryter ikke kopirettighetene/ vi har lov til å legge opp slike filmer her".

Skrevet
Hvorfor er du så aggressiv? Tror du noen vil hjelpe deg hvis du oppfører deg som en tiåring? Uansett hva tror du kan ha skjedd? De har sikkert sett over videoen manuelt eller noe slikt for så å se at "jaha denne filmen bryter ikke kopirettighetene/ vi har lov til å legge opp slike filmer her".

Ja det er fordi jeg har spurt deg om 3 ting nå og det er som om du har oversett alle spørsmålene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...