Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg hadde en SnD på Wasteland her om dagen hvor vi forsvarte. Jeg var sistemann. Jeg hører BOMB PLANTED og ser så vidt en fyr springer inn i bunkeren. Løper etter, fyrer av en noobtoob, bommer, men klarer å ta han med kniven. Desarmerer deretter bomba. Applaus og jubel i lobbyen. Jeg ble jo rent rørt av all rosen jeg fikk fra ukjente lagkamerater.

 

 

no.gif

 

Ha, ha, ha. Du liker ikke grenade launchers forstår jeg.

 

Jeg brukte det ikke i starten, men det er så mange som bruker det nå at jeg svarer tilbake med samme mynt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg hadde en SnD på Wasteland her om dagen hvor vi forsvarte. Jeg var sistemann. Jeg hører BOMB PLANTED og ser så vidt en fyr springer inn i bunkeren. Løper etter, fyrer av en noobtoob, bommer, men klarer å ta han med kniven. Desarmerer deretter bomba. Applaus og jubel i lobbyen. Jeg ble jo rent rørt av all rosen jeg fikk fra ukjente lagkamerater.

 

 

no.gif

 

Ha, ha, ha. Du liker ikke grenade launchers forstår jeg.

 

Jeg brukte det ikke i starten, men det er så mange som bruker det nå at jeg svarer tilbake med samme mynt.

 

Enig med deg, men har funnet eit par triks som fungere godt mot noobtubing med avstand, camping og rushing.

Lenke til kommentar

Haha, jeg elsker når runder går som de skal :p

 

609903.jpeg

 

Kjørte et oppsett med TAR-21 med GL, semtex og RPG som secondary. Killstreaks var 5/7/9 som vanlig. Startet med å cappe B alene mens resten av mitt lag tok A. Etter det var det bare å komme seg opp på plattformen over C, fyre av RPG inn i gangen til spawnen, og en inn u huset for noen fine multikills. fyre av tuben og kaste en semtex for de resterende jeg trengte for å nå killstreak 9. Deretter hoppet jeg ned i selvmord, respawnet ved B, kalte inn predator, harrier og pawelow rett på fienden, og retepere :p

 

Dont hate the player, hate the game ;)

Lenke til kommentar

det beste jeg har i K/D er 40 - 3 ( i går ) men har fått 103 - 18 også og 110 - 47 ( personlig mest kills ) 110 <3

 

ALT DETTE HAR JEG GJORT I "DEMOLITION" MED (ump45 silencer og G18 akimbo)

(ANBEFALER ALLE SOM VIL HA MANGE KILLS, OM Å SPILLE DEMOLITION )

har dårlig K/D BARE 1.05 PGA DÅRLIG START PÅ SPILLET ;P

 

DETTE VAR BARE NOE JG VILLE FORTELLE : - D

HÅPER TIPSET KOMMER I NYTTE TIL NOEN I FREMTIDEN ;P

Lenke til kommentar

det beste jeg har i K/D er 40 - 3 ( i går ) men har fått 103 - 18 også og 110 - 47 ( personlig mest kills ) 110 <3

 

ALT DETTE HAR JEG GJORT I "DEMOLITION" MED (ump45 silencer og G18 akimbo)

(ANBEFALER ALLE SOM VIL HA MANGE KILLS, OM Å SPILLE DEMOLITION )

har dårlig K/D BARE 1.05 PGA DÅRLIG START PÅ SPILLET ;P

 

DETTE VAR BARE NOE JG VILLE FORTELLE : - D

HÅPER TIPSET KOMMER I NYTTE TIL NOEN I FREMTIDEN ;P

 

Visste at det var slike som deg som bruker akimbo G18

Lenke til kommentar

Haha, jeg elsker når runder går som de skal :p

 

609903.jpeg

 

Kjørte et oppsett med TAR-21 med GL, semtex og RPG som secondary. Killstreaks var 5/7/9 som vanlig. Startet med å cappe B alene mens resten av mitt lag tok A. Etter det var det bare å komme seg opp på plattformen over C, fyre av RPG inn i gangen til spawnen, og en inn u huset for noen fine multikills. fyre av tuben og kaste en semtex for de resterende jeg trengte for å nå killstreak 9. Deretter hoppet jeg ned i selvmord, respawnet ved B, kalte inn predator, harrier og pawelow rett på fienden, og retepere :p

 

Dont hate the player, hate the game ;)

Dæven du er stygg, spilte et game med deg en gang :p

Lenke til kommentar

Med eller mot? Det er en ganske stor forskjell for hvordan jeg blir oppfattet alt ettersom hvilket lag du er på :p

 

Har spilt med deg flere ganger i de siste ukene mener jeg. Barerobert... Mener jeg husker det nicket ja!

 

Grunnen til at jeg velger å spille litt sånn er at jeg er lei den vanlige normen alle følger. Leker meg med Riot shield og RPG's når jeg vil ha det morsomt :) Men ellers er det kun AK-47 og .50 jeg bruker når jeg skal spille "normalt".

 

Jeg har akkurat spilt en runde med samme oppsettet på en annen bane som jeg har filmet, og den blir lastet opp på youtube i dette øyeblikk. flere triple kills og quads med RPG :blush:

 

Link kommer her litt utover natten.

 

edit: http://www.youtube.com/watch?v=2xrpedhNz00

Endret av branick
Lenke til kommentar

Med eller mot? Det er en ganske stor forskjell for hvordan jeg blir oppfattet alt ettersom hvilket lag du er på :p

 

Har spilt med deg flere ganger i de siste ukene mener jeg. Barerobert... Mener jeg husker det nicket ja!

 

Grunnen til at jeg velger å spille litt sånn er at jeg er lei den vanlige normen alle følger. Leker meg med Riot shield og RPG's når jeg vil ha det morsomt :) Men ellers er det kun AK-47 og .50 jeg bruker når jeg skal spille "normalt".

 

Jeg har akkurat spilt en runde med samme oppsettet på en annen bane som jeg har filmet, og den blir lastet opp på youtube i dette øyeblikk. flere triple kills og quads med RPG :blush:

 

Link kommer her litt utover natten.

 

edit: http://www.youtube.com/watch?v=2xrpedhNz00

 

 

Og hele 5 kills der du faktisk brukte main våpnet.

Lenke til kommentar

Med eller mot? Det er en ganske stor forskjell for hvordan jeg blir oppfattet alt ettersom hvilket lag du er på :p

 

Har spilt med deg flere ganger i de siste ukene mener jeg. Barerobert... Mener jeg husker det nicket ja!

 

Grunnen til at jeg velger å spille litt sånn er at jeg er lei den vanlige normen alle følger. Leker meg med Riot shield og RPG's når jeg vil ha det morsomt :) Men ellers er det kun AK-47 og .50 jeg bruker når jeg skal spille "normalt".

 

Jeg har akkurat spilt en runde med samme oppsettet på en annen bane som jeg har filmet, og den blir lastet opp på youtube i dette øyeblikk. flere triple kills og quads med RPG :blush:

 

Link kommer her litt utover natten.

 

edit: http://www.youtube.com/watch?v=2xrpedhNz00

 

 

Og hele 5 kills der du faktisk brukte main våpnet.

Jeg har en runde til hvor jeg ikke brukte hovedvåpenet i det hele tatt! Fortsatt fikk jeg most points captured, most kills & highest kill/death ratio! Så hva mener du? At jeg ikke skal benytte meg av ting som er i spillet, tilgjengelig for alle? Kanskje jeg skal ta bort alt av killstreaks også? At jeg er flink til å bruke utstyret er vel ingen uting, eller? Faktum er at om du tar bort de 5 killsene med TAR-21, så gikk jeg fortsatt 50-11 bare med utstyret og killstreaks, og det hjalp laget enormt at jeg holdt de fast ved broen på A, det er ikke diskuterbart engang!

 

Beklager om jeg ikke helt har forstått kommentaren din :)

Lenke til kommentar

Han mener sannsynligvis at tube er noobish. (noe jeg støtter) :)

Og jeg er enig, men for noen er snipere noobish, for andre er ACR noobish, mens noen syns sikkert at riot shields også er noobish. Alt er noobish i dette spillet, sett fra de forskjellige spillernes synspunkter. At visse elementer i dette spillet irriterer meg, gjør bare at jeg må finne en metode å trumfe de på, og det gjør denne klassen for meg. RPG's er vel det mest ustabile våpenet i hele spillet med tanke på treffsikkerhet, for de går så absolutt ikke rett frem :p Dette gjør det også til et av de morsomste å bruke: Sikter rett frem, skyter, dreper meg selv fordi den går i bakken rett foran meg.. Må bare le av sånt, ellers tar spillet overhånd på mentaliteten når man spiller for morro skyld.

 

Det jeg kan forstå skaper irritasjon, er OMA horing i et hjørne av brettet hvor man fyrer av tube etter tube mot spawnpoints f.eks. Det virker veldig effektivt, ingen tvil om det, men det er utrolig frustrerende å møte slike spillere. Jeg kan tilogmed være en slik spiller innimellom selv, nettopp fordi det er litt gøy. Trikset er å finne det riktige motstykket for å takle slike irritasjonsmomenter. Klarer man ikke det, men bare whiner istedet= min definisjon av en noob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...