Kimelimm Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Hei! Jeg husker for et par år siden, så var det et tank spill, det var sett ovenifra(i 3D), var ikke så stort, kanskje 100mb eller noe, og det var på en måte capture the flag. Det var for det meste bare tanks, og man skulle ta over baser. Altså Capture the base. Det var bare online tror jeg... Noen som vet hvilket spill jeg mener? Hadde vært kjempebra om noen kunne gitt meg navnet på det spillet. Det er gratis også! Har prøvd google! Kim.
TheCatIsALie Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Hei! Jeg husker for et par år siden, så var det et tank spill, det var sett ovenifra(i 3D), var ikke så stort, kanskje 100mb eller noe, og det var på en måte capture the flag. Det var for det meste bare tanks, og man skulle ta over baser. Altså Capture the base. Det var bare online tror jeg... Noen som vet hvilket spill jeg mener? Hadde vært kjempebra om noen kunne gitt meg navnet på det spillet. Det er gratis også! Har prøvd google! Kim. Første jeg kom på er Pocket Tanks, men det er 2D.. Tank-O-Box? Link Bare søk på tanks game på google, så se på bilder. Finner du noe som likner, åpner du kilde. (ikke at jeg vet om jeg fant rett..)
ZombieBobie Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Blitz1941? http://www.twowar.com/games/blitz_index.asp
Kimelimm Skrevet 21. november 2009 Forfatter Skrevet 21. november 2009 Nei var ingen av dem to. Det var litt mer som Red Alert 1 med bittelitt bedre grafikk, og flere type tanks tror jeg. Så kom det regelmessig nye tankser fra de basene du hadde. Så kunne du samarbeide ogsåvidere... Det kom liksom en gruppe tankser til deg hvert 30 sec kanskje..
Daily-Drifter Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 husker noe liknendem, det var tanks og mech og noe mer, og det var type arena maps hvor man skulle ta capture points for å få mer supplies ellerno. var dritfett. og det var rødt og blått lag og litt cartoon-stil på grafikken.
Kimelimm Skrevet 21. november 2009 Forfatter Skrevet 21. november 2009 Hmm, det er nok ikke det jeg mener, det jeg mener var liksom opptil 4-8 spillere på et stort map eller noe... Ganske lite spill egentlig, var ikke mange mb... Var ganske orginal grafikk, ikke så bra, men grei nok.
Oriuss Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 http://www.game-remakes.com/?cat=72 Noen av disse?
Kimelimm Skrevet 21. november 2009 Forfatter Skrevet 21. november 2009 Nei var ingen av de heller. Det var ikke third person, man så liksom ovenifra, og var ikke browser basert, var gratis og på 100mb kanskje... =/
Kimelimm Skrevet 23. november 2009 Forfatter Skrevet 23. november 2009 Det lignet VELDIG! Bare at det var ikke den type bygninger, og ikke sånn user interface, kunne ikke bygge noe, og var ikke den type tankser, men det lignet VELDIG!
Kimelimm Skrevet 23. november 2009 Forfatter Skrevet 23. november 2009 Nei var ikke det heller var ikke 3D... Var som ovenfor, det som lignet så mye... Ellers takk for at dere prøver å hjelpe meg altså!
AK47 Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Blir bare litt nysgjerrig. Måtte google litt. Det var ikke Battle Rush da? Eller Army Tanks? Eller Tanks Territory?
Kimelimm Skrevet 23. november 2009 Forfatter Skrevet 23. november 2009 Var ingen av de heller. Det var som red alert bare med tankser og ikke bygging, som bildet ovenfor
AK47 Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Var det sånn at da spillet startet, så kom tanksene (våpnene) på linje (gjerne flere linjer) øverst eller nederst på skjermen? Og jo mer kontroll man hadde, desto mer forsterkninger fikk man?
Kimelimm Skrevet 24. november 2009 Forfatter Skrevet 24. november 2009 DER HAR VI DET! TUSEN HJERTLIG TAKK! TUSEN TUSEN TUSEN TAKK! (beklager caps, men nå ble jeg glad!) Etter LANG tid med leting TAKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå