Mr. Hermonella Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Hei! Sitter og gjør ingen ting akkuratt nå og vill ha noe og spille:) Noen forslag? samme ossen spill det er bare den er en halv god story:) er ikke noen stor fan av rollespill BTW:P
colsen91 Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Mirrors Edge Bioshock Far Cry 2 S.T.A.L.K.E.R - Shadows of Chernobyl S.T.A.L.K.E.R - Clear Sky Call of Duty // Modern Warfare Seriene Bare noen jeg kom på i farta. Og! Google er din venn.
TheCatIsALie Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Dette er spill jeg har spilt http://www.xfire.com/profile/jevrio034/ Trykk "Show Entire Gaming History" Bare se på venner, og venner av venners venner. Du finner nok noe. Trykk på spillnavn som å se bilder og videoer. Kanskje tilogmed live videoer.
Woodbear32 Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 (endret) Batman Arkham asylum Assasins Creed 1 og 2 Wow? (ehehh) Cod CS:S CS 1.6 Dragon Age Origins Just Cause 2 ser ganske kult ut, men er vel en stund til 2'ern kommer... :S L4D 1,2.. Trackmania Drøssevis av bra spill ute nå! Sjekk feks VG anmeldelser etc Endret 30. november 2009 av Woodbear32
CypheroN Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 God story, godt og underholdene spill? Er veldig fornøyd med Assassins Creed II på PS3en min. Verdt penga. Ikke rollespill heller, adventure/action.
Mr. Hermonella Skrevet 30. november 2009 Forfatter Skrevet 30. november 2009 Det skal helts være til PC:)
CypheroN Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Det skal helts være til PC:) w0pz, så klart. ACII kommer ikke til PC før neste år, så.
NuDimon Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Mirror's Edge koster 32 kr paa Steam akkurat naa! Om du ikke er saa glad i Steam da kan du alltids ta turen innom www.gog.com. Den siden renner over av gammle klassikere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå