Gå til innhold

PS3 døde nettopp, hva nå?


Snerk

Anbefalte innlegg

Ser ut til at min 60GB PS3 nettopp takket for seg. Får bare YLOD når jeg prøver å starte opp.

 

Hvordan stiller sony seg til reperasjon/bytting? Er det mulig å få den kjapt byttet til en PS3 slim, eller blir det lang ventetid bare for å få den byttet til en PS8 80GB versjon?

 

Og, burde jeg ta kontakt med MPX der jeg kjøpte den, sony norge, eller hva?

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det han konkret har krav på er tilsvarende eller bedre spesifikasjoner. Om 60GB ikke er å oppdrive, så er det ikke noe i veien for å returnere en 80GB, da man må kunne anta at 80GB lagring er en bedre spesifikasjon enn 60GB. Forbrukerkjøpsloven tar nemlig ikke hensyn til om den aktuelle boksen er modifiserbar, om det er det du tenker på. Nå aner jeg ikke hva "bc" er, så om du kan kreve kompensasjon for dette vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Kjøp på Elkjøp heller, de bare bytter konsollen med en gang! ^^ Slipper rep tid :>

 

Kanskje du kan forklare meg hvorfor jeg har ventet i 5 uker på min PS3 60GB som ble kjøpt og også levert inn på Elkjøp når den døde?

 

 

Hvorfor skal han forklare det. Du har hatt uflaks, han har vært heldig. Ta det ut på elkjip.

Lenke til kommentar
Kjøp på Elkjøp heller, de bare bytter konsollen med en gang! ^^ Slipper rep tid :>

 

Kanskje du kan forklare meg hvorfor jeg har ventet i 5 uker på min PS3 60GB som ble kjøpt og også levert inn på Elkjøp når den døde?

 

 

Hvorfor skal han forklare det. Du har hatt uflaks, han har vært heldig. Ta det ut på elkjip.

 

Poenget mitt var at det å påstå at "de bare bytter konsollen med en gang" ikke er sant.

Lenke til kommentar

Fuck it. Trippet ned på Elkjøp i dag og plukket med meg en PS3 slim istede.

 

Men, PS3 slim vil ikke kjøre med HDD'en fra 60gig PS3'en. Er det mulig å få innholdet på 60gig PS3 HDD'en overført til en HDD som kjører i slim PS3'en?

 

Og en annen ting, hadde MW1 i PS3'en da den døde. Hvordan får jeg den ut da?

Lenke til kommentar

Du kan prøve å slå av strømmen med å bruke bryteren bak. Så holder du fingeren på den disk ut knappen, slå på strømmen med bryteren bak, og hold en liten stund. Så begynner viftene å gå som gale og som regel kommer spillet ut igjen. HVis det ikke funker bare prøv en gang til. Det funka for meg ;)

Lenke til kommentar
Du kan prøve å slå av strømmen med å bruke bryteren bak. Så holder du fingeren på den disk ut knappen, slå på strømmen med bryteren bak, og hold en liten stund. Så begynner viftene å gå som gale og som regel kommer spillet ut igjen. HVis det ikke funker bare prøv en gang til. Det funka for meg ;)

Gjelder dette for 60gig utgaven også? Er ikke det den "fan test" tingen som bare funker på 40/80gig modellen?

Lenke til kommentar
Du kan prøve å slå av strømmen med å bruke bryteren bak. Så holder du fingeren på den disk ut knappen, slå på strømmen med bryteren bak, og hold en liten stund. Så begynner viftene å gå som gale og som regel kommer spillet ut igjen. HVis det ikke funker bare prøv en gang til. Det funka for meg ;)

Gjelder dette for 60gig utgaven også? Er ikke det den "fan test" tingen som bare funker på 40/80gig modellen?

 

Bare si ifra hvilket spill som er i når du leverer den inn, så får du det tilbake. Tror ikke det er noen måte å få spillet ut bortsett fra å åpne opp maskina..

Lenke til kommentar

Elkjøp gir deg IKKJE ny konsoll med ein gang. Og dei er ikkje raske på reppen.

Leverte inn min for 1 veke sidan, sa dei skulle sende den inn på repp samme dagen, men neida. Min står fortsatt på elkjøp der eg leverte den :thumbdown: Har eg krav på noko da? Når dei sa dei skulle sende den inn samme dagen + at på heimseida deiras so står det at varen vil bli sendt etter 1-3 dager.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...