Gå til innhold

hjelp med E-post på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mail til hvilken adresse? Mobilpost? Det må du i så fall ordne via telenor. En sånn mld koster vel 75 øre, så det er ikke allverdens :)

 

Men om du har satt det opp med mobilen, er det ikke bare å gjenta prosedyren da? Har 7250 selv, skjønner ikke helt hvor du satt opp dette..?

Lenke til kommentar
ok jeg hadde nokia 3650 så bestilte jeg slik at jeg sku få mld hver gang jeg fikk e mail. Så nå har jeg nokia 7250 og jeg får det ennå ikke vekk.. Vet du hvodan ??

 

Ring til kundeservice hos de du bestilte varslingen fra. Og si at du ikke vil ha det lenger :roll: .

 

ikkesærlig vits å sette opp sms varsling på epost til 75øre. Når du kan laste ned hele mailen direkte til tlf for omtrent samme pris. Bruksanvisning på hvordan du setter opp mailklienten i tlf finner du på

 

http://www.dintelefon.net/modules.php?name...me=mail_Oppsett

 

Dette er for 3650 men vil vel ikke er være så veldig annerledes på din 7250 tenker jeg

Lenke til kommentar
Får melding hvergang jeg får mail jeg åsså.... har hotmail... bare tåplig... hvordan blir jeg kvitt dette??

 

Dette ordner du på hotmail.com ;) Det er en link der, som det står "Hotmail rett på mobilen" eller noe slikt, gå inn der. Du kan sikkert også ordne dette via private innstillinger på hotmail :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...