Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan er det med muligheter til å komme seg til arenaen.. Kommer selv fra Drammen. Vil det lønne seg å kjøre til Oslo, og ta buss ut, eller er det gode muligheter for parkering ved arenaen (hvis man er veldig tidlig ute selvsagt)? Har også tenkt tanken på å ta toget inn, også buss..?

Hva vil være lettest/billigst?

Fra: Drammen # (Drammen) 24. november 2009

Til: Telenor arena # (Oslo)

Buss T10 mot Oslo Bussterminal

Fra: Drammen sentr.-Torget vest 14.03

Til: Lysaker stasjon (sydside Dr.vn) 14.31

Gangveg fra Lysaker stasjon (sydside Dr.vn) til Lysaker stasjon (nordside Dr.vn) ca . 3 minutter.

Buss 31 mot Snarøya

Fra: Lysaker stasjon (nordside Dr.vn) 14.41

Til: Fornebuparken 14.44

evt

Tog 440 mot Dal

Fra: Drammen [tog]

Til: Lysaker [tog]

Gangveg fra Lysaker [tog] til Lysaker stasjon (nordside Dr.vn) ca . 2 minutter.

Ventetid:3 minutter

Buss 31 mot Fornebu

Fra: Lysaker stasjon (nordside Dr.vn)

Til: Fornebuparken

Wow! Tusen takk for en god beskrivelse.. :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å satse på buss når 24000 stykk skal til/fra samme plass er vel litt drøyt. Vet bare hvor koslig det er å ta toget/trikken inn til Oslo fra Valle Hovin etter endt konsert. Og der er det "bare" 20000 stykk...

Skrevet
Å satse på buss når 24000 stykk skal til/fra samme plass er vel litt drøyt. Vet bare hvor koslig det er å ta toget/trikken inn til Oslo fra Valle Hovin etter endt konsert. Og der er det "bare" 20000 stykk...

20.000? 40.000 tenkjer eg.

Skrevet

Joda, fullt er det, men det er litt av sjarmen. All trafikken stoppar opp, og samtlege sjåførar er forbanna, mens alle konsertgjengarane er blide og fornøgde.

Skrevet (endret)
Ja, 40000. Gikk litt i surr her :p Uansett; bussene der er fulle før siste låt er over.

Ruter setter opp ekstrabusser etter krav/nødvendighet. Det er IKKE slik at det bare er de vanlige rutebussene som går. Eksen min er diehard Stabæk-fan, og hun sa at Ruter ble meget gode på dette utover sesongen. Selvsagt, da er det ofte snakk om 8000-12000 folk, men Ruter lærer nok etterhvert. De har nå også erfaring fra AC/DC og Tina Turner og.

Det kommer til å gå plenty med busser både mot Oslo (stopper også på Lysaker stasjon for de som skal ta tog mot Drammen eller i andre retninga) og Bekkestua. :)

Endret av Haakon*
Skrevet
Hei, Jeg har nå sjangsen til og enten se Metallica den 13 eller 14 . Hvilken av dagene burde jeg gå?

Det er vel noenlunde akkurat det samme. Velg den dagen som passer best for deg :D

Skrevet
Hei, Jeg har nå sjangsen til og enten se Metallica den 13 eller 14 . Hvilken av dagene burde jeg gå?

Det er vel noenlunde akkurat det samme. Velg den dagen som passer best for deg :D

Ok :)

Takk for svar:)

Skrevet
Billettene til konserten 13 april er i hus. :D

Hvis du har sjansen til å se de begge dagene så ser du de begge dagene.

Jeg må velge en av dagene ;)

Skrevet
Det er jeg helt enig i. Men så er det noe spesielt i og være på den første konserten også da. Enda større forventning kanskje.

Kommer jo litt an på åssen fan man er. Er man blodfan og må velge konsert, dra på nr 2 sier nå jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...