Gå til innhold

Problemer med Telenor mobilt bredbånd


Anbefalte innlegg

Hei. Har som nevnt i topic telenor mobilt brebånd. Og har den siste måneden opplevd store problemer med det, har fungert fint lenge men nå i det siste har det blitt svært ustabilt og får ikke lengre den hastigheten jeg skal ha. Står at jeg skal få HSDPA og ligge på rundt 2-3mbit/s, det har jeg hatt tidligere. Men nå får jeg maks 70-80kbit/s, samtidig som at jeg hele tiden må koble fra og til for å i det hele tatt ha noe internett. Har ringt utallige ganger til Telenor og klagd, men ingenting skjer. Sist fikk jeg høre at jeg måtte bytte modem, men det synes jeg er rart siden det fungerte fint for en måned siden. Har siste versjon av programvaren og har heller ikke fått nedsatt hastigheten pga for mye nedlasting.

 

Lurer på om noen har eller har hatt det samme problemet og fått fikset det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei. Har som nevnt i topic telenor mobilt brebånd. Og har den siste måneden opplevd store problemer med det, har fungert fint lenge men nå i det siste har det blitt svært ustabilt og får ikke lengre den hastigheten jeg skal ha. Står at jeg skal få HSDPA og ligge på rundt 2-3mbit/s, det har jeg hatt tidligere. Men nå får jeg maks 70-80kbit/s, samtidig som at jeg hele tiden må koble fra og til for å i det hele tatt ha noe internett. Har ringt utallige ganger til Telenor og klagd, men ingenting skjer. Sist fikk jeg høre at jeg måtte bytte modem, men det synes jeg er rart siden det fungerte fint for en måned siden. Har siste versjon av programvaren og har heller ikke fått nedsatt hastigheten pga for mye nedlasting.

 

Lurer på om noen har eller har hatt det samme problemet og fått fikset det?

 

I den siste tida har jeg ikke hatt annet enn problemer med det mobile bredbåndet mitt i fra Telenor. Jeg har akkurat de samme problemene som du beskriver her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...