Gå til innhold

[Løst]Skal bygge gamer-PC! hjelp til komponenter 6k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay! Nå har jeg fått alt jeg bestilte utenom skjermkort, kabinett og DVD-brenner.

 

Det ligger en til pakke nede hos Kiwi, tipper det er DVD-brenner / kabinett eller noe :p

 

Eneste problem er at jeg ikke får skjermkortet før i 2010 ;/

 

Er det noen plass det går ant å kjøpe et dårlig skjermkort eller noe som takler WoW foreløpig? :p

 

Har sett litt på Finn. Hva anbefaler dere? Eller er det ikke smart å kjøpe brukte ting?

Lenke til kommentar

Hold øye med når du finner et 5850, kjøp det første 5850 du kommer over, avbestill det du venter på når du får tak i et, det skal være ganske mange 5850 på vei første uka i desember.

 

Amd sier at utsendelsen skal øke da med 10 ganger, men det er vel titusner i kø for nettop 5850, og i og med at du vurderer et billig skjermkort i stede, ja så utvid heller perspektivet til både 5850 og 5870.

Lenke til kommentar
Hold øye med når du finner et 5850, kjøp det første 5850 du kommer over, avbestill det du venter på når du får tak i et, det skal være ganske mange 5850 på vei første uka i desember.

 

Amd sier at utsendelsen skal øke da med 10 ganger, men det er vel titusner i kø for nettop 5850, og i og med at du vurderer et billig skjermkort i stede, ja så utvid heller perspektivet til både 5850 og 5870.

 

 

Hmm... er det ikke noe stress med avbestilling osv..? Plutselig har de begynt å sendt fra den andre plassen, så møtes det problemer osv... ? eller sender du den bare tilbake og får pengene igjen?

 

Jeg har bestilt Sapphire Radeon, men noen forventes inn på lager i desember (XFX, ASUS el.l)

 

Kan jo være disse også blir utsatt da :p Er det noen nettsider jeg bør følge nøye med på, eller er det samme hva?

 

:)

Lenke til kommentar

For å være kynisk, du kan avbestille så lenge ikke butikken har sendt varen uten kostnad, hvis de prosteres pm meg, og jeg skal prate med de.

 

i dette tilfellet så tar du du skjermkortet der du kan få det, gi fan om du må avbestille ørten gang, bare du gjør det før de sender til deg. Når du får bekreftet at kortet er sendt deg avbestill dine andre ordrer.

Lenke til kommentar
For å være kynisk, du kan avbestille så lenge ikke butikken har sendt varen uten kostnad, hvis de prosteres pm meg, og jeg skal prate med de.

 

i dette tilfellet så tar du du skjermkortet der du kan få det, gi fan om du må avbestille ørten gang, bare du gjør det før de sender til deg. Når du får bekreftet at kortet er sendt deg avbestill dine andre ordrer.

 

Haha ok :p "du kan avbestille så lenge ikke butikken har sendt varen uten kostnad" -

Jeg har jo betalt for ALT jeg har bestilt nå... hvis jeg avbestiller fra en nettside, sender de ikke pengene for skjermkortet tilbake til kontoen da?

 

Og det som jeg også tenker på, er at det er vel mulighet for krøll i dette her? F.e.k.s hvis begge får varen inn på lager, og begge sender den på likt?

Er det ikke bedre å ringe inn til dem og reservere eller noe? og hvis du har fått et sikkert ja, som kanskje ikke er mulig, avbestiller du fra den andre plassen og bestiller fra den du har "reservert" på?

 

 

En ting til: Jeg har liksom fått alt utenom DVD-brenner og skjermkort...

 

hvorfor har de sendt alt utenom det? Skjermkort er ikke på lager... greit nok.. Men DVD-brenner har de jo haugevis av på lager...

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yay! Sa jeg skulle gi tilbakemelding:

 

Nå har jeg satt PCen sammen :) Fungerer som bare det!

 

HD 5850 er virkelig å anbefale :D

 

Takk til alle sammen for hjelp :)

 

Bare en ting som var litt rar: Hvorfor får jeg HD 5850 nå, som det ikke er på lager...?

 

Jaja :p

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar

Btw: Liker ikke rot på rommet mitt... Er det bare til å kaste alle tomme PC-deler esker, eller er det noe som står på e.l? Eksempel noe Product-key eller noe..?

 

Tror ikke det er noe farlig, men det er greit å ikke bare kaste alt om det er noe viktig å hente :)

 

Skal ta vare på manualer ihvertfall. Bare itilfelle :p - Og CD'r da :p

Lenke til kommentar
Bare kast de du, du trenger ikke å komme med orginal boksen hvis et produkt er ødelagt. Men igjen, kjekt å ha? :!:

:!:

 

Btw. Lurte på om dere har eller vet noe særlig om 5.1 høytaler oppsett? :)

 

Pga. jeg bruker en hjørne-pult nå, og da blir det ikke så lett å få til 5.1 :/

 

Foreløpig har jeg hatt alle høytalerne foran meg, men føler ikke det er noe kjekt.

 

Har liksom hengt 1 til venstre og 1 til høyre foran meg på veggen..

 

resten står på pulten foran meg.

 

Noen forslag/innspill på hvordan jeg skal få til dette her? eller noen som har vært oppi det samme og funnet best mulig måte? :) Tenker både på høyde og hvor langt ifra det burde være :p

 

Kanskje litt dumt spørsmål dette her, men vil ha mest mulig ut av høytalerne mine.. for slik det er nå, kunne jeg nøyd meg med bare to av dem..

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...