Gå til innhold

Hvordan finne Call of Duty Modern Warfare 2 matcher

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja som tittelen sier, hvordan finner jeg Call of Duty Modern Warfare 2 matcher? gjennom mIRC? og vi må vel også legge til hvertfall en av motstanderne vi skal spille match mot

og det kan jo bli ein jævla stor liste til slutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner matcher ingame multiplayer..

Dedicated servers er vekk, så alt gjøres ingame.

Hvis du ønsker å spille mot spessefikke folk, så må du adde de på friends lista di i steam.

Så ja, lista kan bli lang.

Bare å takke Infinity Ward og Steam for denne løsningen...

Skrevet

Jeg lurer også på dette. Selv om ikke det er dedicated servers lengre, er det fortsatt mulig å sette opp en private match.

Hvor går man for å finne clanmatch? Finnes det en norsk/skandinavisk ladder?

Skrevet

Ingen praktisk måte å gjøre dette på..

Joiner du en av gametypene ingame, så blir du bare plassert på en random server som noen hoster.

Privat clanmatch = alle som skal spille en private match må mer eller mindre være på venne lista til hverandre og en må invitere samtlige til et "party" for så å starte en game.

Skrevet
Privat clanmatch = alle som skal spille en private match må mer eller mindre være på venne lista til hverandre og en må invitere samtlige til et "party" for så å starte en game.

Du er ikke veldig behjelpelig. Du svarer bare svada som ikke har noe med spørsmålet mitt å gjøre. Selvfølgelig vet jeg hvordan party funker, og selvfølgelig har jeg alle i klanen min på vennelista slik at det går fort å starte party. Det er kun nødvendig å legge til EN fra den andre klanen i min venneliste, og så kan han igjen invitere sine klanmedlemmer.

Jeg spør om HVOR man kan finne clanmatch, ikke hvordan man praktisk gjennomfører en.

Skrevet

Faukse10 stiller et noe generellt spørsmål som ikke direkte kan tolkes likt som ditt.

Du skriver mer eller mindre at du lurer på den samme generelle tingen og jeg svarte på det.

Hvor man finner clan matcher har jeg ingen aning om.

Skrevet

Holder med feks at begge clanlederene har hverandre i lista, så inviterer dem clan-membersa inn til partyet :)

Du kan jo søke på Quakenet > #Cod #cod6 #codmw2 osv. prøv deg frem. :D

Skrevet
Du kan jo søke på Quakenet > #Cod #cod6 #codmw2 osv. prøv deg frem. :D

Takk for tips!

Fant en hel del kanaler hvor folk aktivt søker matcher.

Noen av disse er:

#cod.norge

#cod6.pcw

#mw2.wars

#cod6.wars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...