Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøre ATV bare for morroskyld?


pavement

Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå har jeg sitti på hornet med div. mennesker på div. baner rundt om, men blir ikke noe klokerer.

 

Det jeg lurer på er om det finnes noe sted som leier ut ATV som man kan kjøre på bane.

 

Er ikke intrisert i og bli med i noen klubb, ei heller har jeg et helt firma eller utdrikningslag og ta med meg på de store aktivitets senterene.

 

Snakket nettop med en dame fra norges motorsportforbund for og høre om de viste om noe, men de sa at det ikke er lov og kjøre ATV utenfor klubb regi, nå sier ikke jeg at den hjelpsome damen lyver, men jeg er rimelig sikker på at det finnes måter og komme seg rundt et sånt regelværk.

 

Leste et sted at det finnes en bane ved Skarnes som leier ut, men heller ikke hær har jeg lykkes i og komme noe nermere et svar.

 

Er det sånn at man må kjøpe seg ATV, alt av utstyr, lisens og medlemskap i klubb for og få kjøre ATV hær i landet? Kan man ikke bare kjøre for og ha det gøy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke intrisert i å kjøre på vei. Jeg vill kjøre på bane, er det seriøst ingen som vet om baner man bare kan reise til og kjøre ATV helt uforpliktet til klubb og lisens? Leste en forumpost på et ukjent forum som sa at det var en ved skarnes som hadde 4 "sykkler" til utlån og man betalte for hvor mange turer man tok. (1 tur = 3 runder)

 

noen som har mer info angående denne?

Endret av pavement
Lenke til kommentar
Skulle det være noe utlån av ATVer, så vil det isåfall ikke være noen spesielt høyt ytende. Det beste vil i grunn være å bli kjent med en som har ATV, og dermed låne av vedkommende.

Stemmer.

 

Finnes forøvrig noen motorsentre rundt om i Norge der det er ATV utleie. Går likt for seg som gokart utleie.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...