Gå til innhold

Gratis pc spill lovlig


Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne siden:http://www.mygamesfile.com/ av en reklame på youtube.

De sier at man kan laste ned gratis spill lovlig ved at du laster ned en greie som heter hotbar. De sier at den viser deg reklame som betaler for spilla.

Dette høres litt for godt til å være sandt ut, jeg tør ikke laste ned med tanke på virus.

Noen som vet va dette her er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis noe høres for godt ut til å være sant er det som regel det. De andre her har vel allerede dokumentert det godt nok. Om det hadde vært en legitim tjeneste måtte det vært snakk om svært mye reklame. Reklamer på internett gir ikke mye inntekter. Rene reklamevisninger (altså at reklamen vises for bruker) genererer som regel under hele kronestykket, gjerne bare noen få øre. Alt avhengig av størrelsen på siden/tjenesten reklamen vises på. Klikk gir som regel litt bedre fortjeneste, men gjerne ikke mer enn kronestykket. Nye spill koster idag 300 kroner minimum hos digitale detaljister som Steam og GamersGate. Da sier det seg selv at det skal vises en hel del reklame før de pengene er tjent inn. ;)

Lenke til kommentar

Hvis jeg tar meg tid til å lese, nei. Men ofte er det instinktivt å trykke på en link som kommer fra folk du kjenner. Du leser ikke hva som står engang.

 

Har aldri vært borti noe msn-virus-tull, men jeg skjønner hvor lett det er å drite seg ut en gang eller to. Selfølgelig er det idioti å trykke på linker som åpenbart er virus-ish, hvis man leser gjennom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvorfor gidder folk i det hele tatt å lage en side bare for å gi andre virus? folk er dumme......

Synest dei som biter på sånt er dummare eg. :p

Synes de som trykker på "WOW Check out this photos I found of you" når du får den på msn, er dumme jeg

 

Haha! Ja helt enig :rofl:

 

Syntes morrami er dum jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...