Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fjernet ALL programvare for instal av w7 som ikke funker, HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Jeg som mange andre var ivrig på å innstalere w7 på maskinen. måtte bruke en erd commandor for å formatere maskinen, men når jeg setter i w 7 cd'en så kommer det opp spørsmål om å velge driveren til å bli innstallert. jeg har ingen driver. det er alternativ om å browse men jeg finner ingen driver noe sted ! kommer heller ikke videre uten å innstalere driver. Trenger hjelp, for hele maskinen er rensket så hvis jeg skrur maskinen på uten w7 står skjermen bare svart. å siden jeg prøvde brosjan sin maskin først, så vil han gi meg et nakkeskudd om jeg ikke fikser problemet asap!

Noen som har noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er nok SATA driveren du skal legge inn der(w7 inneholder ikke denne),Hent den på hjemmesia til HK produsenten og legg den på en minne penn/brenn på en cd.

Eventuelt så kan det vel fikes i bios på en del HK..

Endret av taz
Skrevet (endret)

Du "måtte bruke en erd commandor" ??? ... Hva i alle dager skal det bety?

EDIT: kanskje dette han refererer til?

http://www.softlookup.com/download.asp?id=10071

Når det gjelder spørsmålet du får på skjermen så ikke fortell oss hva du tror det betyr, men skriv heller ordrett hva som står der, så slipper vi å måtte gjette hva det er du mener for noe.

Det høres mest ut som det Taz beskriver, men dette er såpass dårlig forklart at det kan tolkes til å være mye forskjellig...

EDIT2: Når jeg tenker meg om, er ikke S-ATA drivere inkludert siden en av service packsene i Vista? Kan ikke huske å måtte installere S-ATA drivere manuellt på de nyere OSene, inkludert Win7 som jeg nå kjører på alle mine.

-Stigma

Endret av Stigma
Skrevet

Hvis du har tenkt til å installere det på et RAID-system så trengs drivere... Last ned fra hovedkort- eller raidkontroller- produsentens hjemmeside og legg på en minnepinne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...