Gå til innhold

MW2 multiplayer problem (PS3)


Anbefalte innlegg

Gjelder dette her bare ps3, eller 360 også?

Så vidt jeg vet så har jeg kunn sett problemet hos PS3 brukere, meg selv inkludert.

 

 

Fy fader.... Var skikkelig i tvil om jeg skulle kjøpe dette til PS3 eller 360, men ble til slutt ps3 siden flest venner som spiller dette der. (hadde COD4 på 360 og storfornøyd.)

 

Har i tillegg kjøpt spillet KUN for å spille over nett så er det dette som skjer.. I helv at alt skal alltid være mer pes med ps3 enn 360. Fra tiden det tar å oppdatere ting osv, til at det virker som ps servere skal ha mer trøbbel enn 360. (tenker her på Fifa 10 hvor ps3 brukere ble logget av osv osv.)

 

Er ikke fanboy av noen siden jeg har begge, men irriterer meg grønn over dette nå...... F..N!

Jeg har alle de andre cod spillene til 360 men siden maskinen min gikk til helvete så gikk jeg for ps3. Huff online tjenesten til 360 er så mye bedre lagetl Sier dog ikke at 360 ikke ha rproblemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har alle de andre cod spillene til 360 men siden maskinen min gikk til helvete så gikk jeg for ps3. Huff online tjenesten til 360 er så mye bedre lagetl Sier dog ikke at 360 ikke ha rproblemer.

 

Skjønner at man blir frustrert, men dette har jo ikke noe med selve PS3 å gjøre. Her er det IW som må ta ansvaret. De hadde ikke forventet så stor multiplayer aktivitet på PS3 og har derfor måttet sette opp flere servere.

Lenke til kommentar

Er det noen som vil ha hjelp med å spille med venner? svaret er vel ja hos de fleste.. Fant dette på IW forumet, det fungerer, har testet det selv.

 

"The easiest fix is to have a friend invite you, press PS button, go to account settings and press triangle; log off of PSN then sign back on; Then go to the invite and hit join. This will work every time. It's a pain but at least it works until they fix it Friday."

Lenke til kommentar
Er det noen som vil ha hjelp med å spille med venner? svaret er vel ja hos de fleste.. Fant dette på IW forumet, det fungerer, har testet det selv.

 

"The easiest fix is to have a friend invite you, press PS button, go to account settings and press triangle; log off of PSN then sign back on; Then go to the invite and hit join. This will work every time. It's a pain but at least it works until they fix it Friday."

 

Det funka første gangen vi prøvde det, men nå får vi det ikke til mer :( Blir smått frustrert

Lenke til kommentar
Etter at jeg oppdaterte spillet med den nyeste oppdateringen trenger vi ikke å gjøre det for å få det til.. Tror 1.03 fiksa problemet

 

Etter 1.03 kom så får jeg ikke til å joine venner selv ved å bruke det trikset med å logge av og på, no må jeg spille uten kompiser, er jævlig kjipt:(

 

Merkelig, her funker det som bare det.. At det skal være så vanskelig :s

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til å hverken koble til eller invite noen...

 

Får ikke koblet til, hverken multiplayer eller specops.

 

Noen som har samme erfaring?

 

 

Ja, møkkairriterende. Hva får dere når dere tar Internet Connection Test på ps3-en? Jeg får NAT Type 2.

 

Prøver meg på portforwarding nå, men Intenoen er ikke helt med på det heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...