Gå til innhold

Rareste bilkjøringen jeg har sett! - Observert på vei til skolen...


Mr.Karlsen

Anbefalte innlegg

Så, for røffe 30 minutter siden satt jeg i bilen på vei til skolen sammen med fattern.

I det vi tok inn på en vei igjennom ett boligstrøk så vi en gammel grønn Lada/Fiat fra slutten av 60 tallet kjøre spesiellt, den svingte frem å tilbake på veien, hoppet opp på veikantene og kuttet svingene med foten på gassen, først trodde vi de var noen tenåringer, så en gammel fyllik men når jeg tenker over det virket det heller som personen bak rattet hadde ett slags anfall. Det virket som sansene hans var ukalibrerte, han strevet med å holde bilen rett.

 

På de rette strekningene hadde han klampen i bånn, ofte på andres gressplener.

Han klarte å svinge seg rundt en rundkjøring og tok en krapp høyresving inn mot ett industriområde med flere bilbutikker og forsvant i in distre fei!

Han var centimeter fra å treffe en gutt på vei til skolen.

 

Hele greia virket så underlig, vi lå bare bak han i ett minutt eller to og han oppførte seg bare rart.

Han var ikke full, ung eller dum.

 

Virket som han hadde ett anfall eller hadde blitt skutt på en eller annen måte.

Jeg bor ikke på landet, så det kan ikke være forklaringen :p

 

 

Noen tanker?

Noen lignende historier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja hvorfor i all verden ringte du ikke politiet?

 

Holdte på å bli kjørt på av en fyllik en gang, han rømte fra politiet og jakten endte i en grøft 10 meter foran oss når vi gikk hjem fra skolen.

 

Han hadde stjålet dekk fra en bensinstasjon, politiet banket han opp med batonger når de dro han ut av bilen selv om han ikke lenger utgjorde noen fare for andre. Husker jeg var rimlig skuffa over det jeg hadde sett etterpå.

Lenke til kommentar

Ja, men leste du at hele greia var over på to minutter?

Ingen ble skadet og han kjørte jo inn på en blindvei, skal se etter om bilen står der i friminuttet, hvis den gjør det tipser jeg purkene så de får se litt inn i det.

 

Hadde han trengt å stoppe hadde han stoppet, men folk i en røffa opp gammel lada med slike kjørevaner er kansje ikke noe serlig å slå av en prat med syv om morgenen.

Lenke til kommentar

For et par år siden, observerte jeg og noen kompiser noe lignende. Det var en varebil som kjørte midt på veien, svingte både til høyre og venstre. Vi lå bak bilen i 4-5 minutter, og vi så at bilen var på ville veier. Var heldigvis bare 2-3 biler som møtte kjøre unna og nesten havne i grøfta.

 

Vi ringte politiet mens vi kjørte bak, og fikk senere vite at bilen var stjålet.

 

Så, politiet ringer man om man ser farlige situasjoner på veien, uansett hva.

Lenke til kommentar

Skjeldent man er så full på en Onsdag morgen, dessuten havnet han på gresset flere ganger, selv en fyllik ville klart seg bedre enn han.

 

Ung var han nok ikke, skikkelsen hans var ganske stor - Dessuten skjønner jeg ikke hva en fjortiss hadde å gjøre så tidlig på morgenen på en skoledag.

Dum var han nok heller ikke, han viste hvordan man skulle kjøre bil selv om han ikke klarte det så bra.

Lenke til kommentar
For et par år siden, observerte jeg og noen kompiser noe lignende. Det var en varebil som kjørte midt på veien, svingte både til høyre og venstre. Vi lå bak bilen i 4-5 minutter, og vi så at bilen var på ville veier. Var heldigvis bare 2-3 biler som møtte kjøre unna og nesten havne i grøfta.

 

Vi ringte politiet mens vi kjørte bak, og fikk senere vite at bilen var stjålet.

 

Så, politiet ringer man om man ser farlige situasjoner på veien, uansett hva.

 

Veldig smart og kjøre slikt om man har stjålet en bil :p

Om det ikkje var noen som ikkje kunne kjøre da.

Lenke til kommentar

De fleste som er truende til å kjøre i fylla er vel de som drikker uansett om det er lørdag eller onsdag.

 

Du sier også at han ville ha stoppa hvis han måtte det.. Hva skal det bety?

For alt du vet kunne han ha vært død, infarkt kan skje den beste.

Epilepsi og diabetes er også ganske populært og kan som kjent gi anfall.

 

Faren din skulle ikke hatt lappen.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å gjøre et sett muskelbevegelser som gjør at fingrene treffer noen knapper, for å deretter vibrere stemmebåndet for å danne lyder som hjernen oppfatter som ord, som gjør at det kommer en hel masse metall-molekyler som sender ut blinkende lys og lydenergi?

 

Alt dette her BARE fordi noen andre metallmolekyler bevegde seg i for stor hastighet og lå "feil" i forhold til hva hjernen oppfatter som riktig?

 

BLAH! :p

Neida, men seriøst, er det ingen som vil ha litt spenning i livet? Ringer politiet for den minste ting. Kanskje hadde denne personen gjennomgått noe sinnsykt vanskelig, kanskje han hadde mista det kjæreste han eide. Det er jo mulig at han hadde tenkt å ta selvmord, men tenkte "FUCK IT" og la heller ut på hans livs kjøretur.

 

Hvorfor ødelegge alt som er spennende?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...