Gå til innhold

Hvordan kan man donere penger anonymt?


karakas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er et maksbeløp pr år på hvor mye man maks kan gi.

Ta kontakt med organisasjonen du ønsker å gi til så kan sikkert de fortelle deg det eksakte beløpet.

 

Kanskje hvis du sender dem en bankremisse? Eller kan de ringe banken og finne ut hvem som har kjøpt bankremissen (er ingen ekspert på dette...)

Lenke til kommentar
Det er et maksbeløp pr år på hvor mye man maks kan gi.

Ta kontakt med organisasjonen du ønsker å gi til så kan sikkert de fortelle deg det eksakte beløpet.

 

Kanskje hvis du sender dem en bankremisse? Eller kan de ringe banken og finne ut hvem som har kjøpt bankremissen (er ingen ekspert på dette...)

 

Det hørtes ikke så dumt ut, jeg ville ha prøvd å undersøkt mer rundt bankremisse.

Lenke til kommentar
Vet ikke svaret det spørres etter, men må bare si at dette hørtes svært positivt og beundringsverdig ut, det skal trådstarter ha! :)

 

Det er ikke noen voldsomme summer det er snakk om, men det er organisasjoner og lag som jeg har deltatt i selv i oppveksten og som bidro til at jeg kunne ha det fint på tross av mine problemer, og når jeg ser i avisene at grupper med flere pengesterke personer bare klarer å komme opp med 500kr iløpet av ett år så blir jeg rett og slett litt provosert og synest at organisasjonene som faktisk tar seg av barna og ungdommen i bygda fortjener mer enn dette.

 

Og når jeg ikke klarer å være der fysisk så ønsker jeg å hjelpe til på en måte jeg kan.

 

Google Checkout er i utgangspunktet ett bra tips, men dette er små organisasjoner som nok ikke har konto der. Skal se nermere på dette med bankremisser, kan se ut som om det kan være en løsning.

Endret av karakas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...