Gå til innhold

Vil ha Gullnummer [9000XXXX]


Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her som vet om det finnes noen ubrukte 9000 xxxx nummer? eller er alle de 9999 numrene tatt? Kunne godt tenkt meg ett, veldig lett å huske.

 

Har et mindre godt gullnummer fra før av, 911 11 XXX, er ikke så gull da det slutter med 3 forskjellige tall. Men ser at nr. 911 11 111 ligger på finn.no til salgs for 500,000 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et mindre godt gullnummer fra før av, 911 11 XXX, er ikke så gull da det slutter med 3 forskjellige tall. Men ser at nr. 911 11 111 ligger på finn.no til salgs for 500,000 kr.

 

Jeg kan ikke svare deg på det første, men nummere som ligner på 911 11 111 får man kjøpt til en betydelig lavere penge. Som f eks 91 91 11 10 som jeg så på finn.no etter et kjapt søk nå.

Lenke til kommentar
Var ikke helt disse numrene jeg ville ha, men var ett Gullnummer som nettopp ble solgt for 350 000, var ikke mye ulikt 911 11 111, med tanke på at det også hadde 8 like tall etter 9'ern...

 

Friskt.

 

Holder en knapp på scam hvis noen selger mobilnummer med 9 siffer, though.

 

Ellers 100 % enige med dere som mener dette har tatt av.

 

Man har litt for mye peeng om man blåser en årslønn på et telefonnummer.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Var ikke helt disse numrene jeg ville ha, men var ett Gullnummer som nettopp ble solgt for 350 000, var ikke mye ulikt 911 11 111, med tanke på at det også hadde 8 like tall etter 9'ern...

 

Friskt.

 

Holder en knapp på scam hvis noen selger mobilnummer med 9 siffer, though.

 

Ellers 100 % enige med dere som mener dette har tatt av.

 

Man har litt for mye peeng om man blåser en årslønn på et telefonnummer.

 

-KJ

 

Mente jo 7 like tall etter 9'ern da

Lenke til kommentar
Er ikke akkurat et slikt nummer jeg vil ha, jeg vil vite om noen vet om hvor jeg kan kjøpe et 9000 XXXX nummer....

 

Nummerserien tilhører Telenor, så du må i så fall høre hva de har ledig av gullnumre. Dette kan sjekkes hos forhandlere. Gullnummer hos dem koster 2500 kroner.

 

Det er derimot ikke stor sannsynlighet for at et slik nummer som du ønsker er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Nummerserien tilhører Telenor, så du må i så fall høre hva de har ledig av gullnumre. Dette kan sjekkes hos forhandlere. Gullnummer hos dem koster 2500 kroner.

 

Det er derimot ikke stor sannsynlighet for at et slik nummer som du ønsker er tilgjengelig.

 

Takk for svar, endelig en som svarer fornuftig... takk takk takk, skal ta en tur innom Expert idag og høre...

Men tror du det er så liten sjanse for at nummeret er tilgjengelig? Står ikke oppført i 1881 hvertfall... Men kan høre, kanskje 9000 0777 er ledig :-)

Endret av bad__ip
Lenke til kommentar
Nummerserien tilhører Telenor, så du må i så fall høre hva de har ledig av gullnumre. Dette kan sjekkes hos forhandlere. Gullnummer hos dem koster 2500 kroner.

 

Det er derimot ikke stor sannsynlighet for at et slik nummer som du ønsker er tilgjengelig.

 

Takk for svar, endelig en som svarer fornuftig... takk takk takk, skal ta en tur innom Expert idag og høre...

Men tror du det er så liten sjanse for at nummeret er tilgjengelig? Står ikke oppført i 1881 hvertfall... Men kan høre, kanskje 9000 0777 er ledig :-)

 

Du kan ikke spørre om et spesielt nummer, de på expert får opp en liste de kan velge. Det er ikke veldig gode numre du kan velge for 2500 hos telenor. Stort sett numre der nå som ender med tre like siffer. Ellers alt tilfeldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...